کد مطلب: 

176818

دوستی وایبری با قتل پایان یافت (+تصاویر)

اولین دیدار بعد از دوستی وایبری به مشاجره منجر شد و دختر جوان ۲۴ ساله توسط مرد ۳۰ ساله به قتل رسید.
دوستی وایبری با قتل پایان یافت (+تصاویر)

به گزارش سیتنا به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، بامداد اول فرودین ماه امسال، از طریق مرکز فوریت های پلیسی یک فقره کشف جسد متعلق به خانمی جوان، حدودا 30 ساله، در ابتدای شهرک صنعتی عباس آباد واقع در جاده امام رضا به کلانتری 174 قیام دشت اعلام شد.

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با حضور تیم تشخیص هویت، پزشکی قانونی و بررسی صحنه جنایت اداره دهم، علت مرگ ضربات وارده شده به ناحیه سر و خفگی ناشی از انسداد مجاری تنفسی اعلام شد لذا پرونده مقدماتی با موضوع « قتل عمد » تشکیل و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شناسایی هویت مقتوله

در اولین مرحله رسیدگی به پرونده، شناسایی هویت مقتوله در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان با بررسی بانک فقدان افراد موفق به شناسایی خانواده مقتوله در خیابان آذربایجان شدند.

پدر مقتوله به کارآگاهان گفت:دخترم بنام آزاده (متولد 1369) در 29 اسفند 1393 به قصد ملاقات با یکی از دوستانش بنام مریم از خانه خارج اما پس از آن دیگر از او هیچ خبری نشد زمانیکه از دخترم خبری نشد، به درب منزل مریم مراجعه و طی تماس تلفنی با وی متوجه شدیم که وی بهمراه اعضای خانواده اش، برای گذراندن تعطیلات عید از تهران خارج شده است.

علاقه مقتوله به شبکه های مجازی

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با تحقیقات از اعضای خانواده مقتوله اطلاع پیدا کردند که مقتوله علاقه شدیدی به شبکه های مجازی «وایبر» و ... داشته است لذا اقدامات تخصصی در این خصوص آغاز و شخص ناشناسی بنام «ناصر» که از چندی پیش از طریق شبکه های مجازی با مقتوله آشنا شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

با شناسایی هویت کامل «ناصر . ص» (متولد 1364)، محل سکونت وی نیز در منطقه مشیریه شناسایی، دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد.

اعتراف به جنایت

ناصر در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتباط و آشنایی با مقتوله شد اما زمانیکه دلایل و مدارک غیرقابل انکار از سوی کارآگاهان ارائه شد، به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

ناصر در خصوص آشنایی خود با مقتوله، گفت: چندی پیش، از طریق شبکه های مجازی با مقتوله آشنا شده بودم تا اینکه پس از مدتی با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم. در آخرین روز سال گذشته در زیر پل امام خمینی (ره) واقع در بزرگراه شهید نواب قرار ملاقات گذاشتیم و صبح زود به دنبال مقتوله رفته و او را سوار ماشین کردم.

وی افزود: در طول مدتی که من با مقتوله از طریق شبکه های مجازی آشنا شده بودم، خود را مجرد معرفی کرده بودم اما ساعتی از حضور مقتوله در داخل ماشین نگذشته بود که ناگهان تلفن همراهم زنگ خورد و همسرم با من تماس گرفته بود؛ زمانیکه مقتوله متوجه این موضوع شد، با من درگیر شد و عنوان داشت که موضوع را با همسرم در میان خواهد گذاشت و به این بهانه با یکدیگر درگیر شدیم.

وی افزود: در حین درگیری، چندین بار سر مقتوله را به اتاق ماشین زده و نهایتا گردنش را گرفته و آنقدر فشار دادم که دیگر قادر به نفس کشیدن نبود. نمی دانستم که چه کاری باید کنم؛ جنازه را به داخل کارگاه خود در منطقه «مرتضی گرد» برده و از آنجا به خانه آمدم؛ موضوع را با برادر خود بنام مسعود (22 ساله) در میان گذاشتم و او نیز به تنهایی، به کارگاه مراجعه و با ماشین شخصی خود جسد را به محل کشف جسد منتقل کرد.

دستگیری برادر قاتل

با توجه به اعتراف صریح متهم اصلی پرونده به ارتکاب جنایت و معرفی خود برادر خود به عنوان فرد منتقل کننده جسد به محدوده شهرک صنعتی عباس آباد، این شخص نیز ساعتی پس از دستگیری برادرش، دستگیر و در همان مراحل اولیه تحقیقات، اظهارات برادر خود را تأیید کرد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ
با اعلام این خبر، افزود:با توجه به اعتراف صریح هر دو برادر، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-07 14:25

دیدگاه‌ها

تصویر امید
به صورت این دو متهم که نگاه میکنم شرارت و بیرحمی در آن موج میزند. این داستان که متهم سرهم کرده و مدعی است که مقتوله بخاطر شنیدن صدای همسرش با وی درگیر شده ساختگی‌ست و این مجرمین حتما قربانیان زیادی را در شبکه‌های مجازی به دام خودشان می‌انداختند و خدا میداند چه بلاهایی سرشان می‌آوردند
ارسال شده توسط امید در 12 آبان 97 - 03:45

افزودن دیدگاه جدید