کد مطلب: 

176707

حضور همراه اول در نمایشگاه بین المللی کتاب با شعار نوترینو شو

به منظور ارائه خدمات به بازدیدکنندگان، همراه اول در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال حضور دارد.
حضور همراه اول در نمایشگاه بین المللی کتاب با شعار نوترینو شو

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور، با برپایی ۴ غرفه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که در مصلی برگزار می شود، به بازدیدکنندگان خدمات ویژه ارائه می کند.

همراه اول که امسال با شعار «نوترینو شو» در نمایشگاه کتاب حضور دارد، با ارائه خدماتی نظیر فروش سیم کارت دانشجو، تعویض سیم کارت های معمولی با سیم کارت (4G)Usim، ارائه خدمات 3G و 4G (نوترینو)، ارائه خدمات وای فای همراه اول، فروش اقساطی سیم کارت های دائمی، فروش باندلینگ محصولات نوترینو، ارائه خدمات ارزش افزوده و پاسخگویی و راهنمایی مشترکین حاضر در نمایشگاه، آخرین دستاوردها و سرویس های نوین خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.

بر اساس این گزارش، امسال اپراتور اول، با نصب ۶ آنتن اضطراری، علاوه بر توسعه ظرفیت شبکه، سعی در پوشش هرچه بهتر فضای نمایشگاه دارد. بازدیدکنندگان از طریق این آنتن ها می توانند از خدمات نسل های ۳ و ۴  تلفن همراه استفاده کنند. علاوه بر این، جهت رفاه حال مشترکین همراه اول در نمایشگاه، سرویس «وای فای آفلودینگ» راه اندازی شده است.

همراه اولی ها برای استفاده از خدمات این شرکت، می توانند به غرفه های همراه اول در نمایشگاه کتاب، واقع در جنب متروی شهید بهشتی، جنب متروی مصلی و ۲ غرفه در ورودی شبستان مراجعه کنند.  

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه، به مدت ۱۰ روز، در مصلی بزرگ تهران برگزار می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-06 18:33

افزودن دیدگاه جدید