کد مطلب: 

176706
مدیرعامل رایتل در ارائه‌ی گزارش به اعضای کمیسیون آموزش مجلس:

رایتل پرمصرف‌ترین مشترکان اینترنت را داراست/ 90 درصد سرویس‌های رایتل مبتنی بر ترافیک داخلی است

مدیرعامل رایتل، گفت: در حال حاضر 80 درصد مشترکان رایتل از دیتا استفاده می کنند و عملا از نظر مصرف دیتا به تعداد مصرف، رایتل با 2 میلیون و 500 هزار مشترک دیتا که در شبکه دارد پرمصرف ترین مشترکان اینترنت را به خود اختصاص داده است.
رایتل پرمصرف‌ترین مشترکان اینترنت را داراست/ 90 درصد سرویس‌های رایتل مبتنی بر ترافیک داخلی است

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس سید مجید صدری در بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از این اپراتور، با تشریح پیشرفت های رایتل، گفت: در شهریور 92 رایتل حدود یک میلیون سیم کارت واگذار شده در بازار داشت که این میزان تا آخر فروردین ماه سال جاری به 5 میلیون و 675 هزار سیم کارت رسیده است که این عدد نشانگر رشد 468 درصدی در فروش سیم کارت است.

به گفته سید مجید صدری همچنین در بحث مشترکین فعال نیز این تعداد در شهریور 92 حدود 350 هزار نفر از یک میلیون سیم کارت فروخته شده بود که این رقم در حال حاضر به 3 میلیون 750هزار مشترک فعال رسیده است.

وی افزود: طبق برنامه، رایتل قصد دارد تا پایان سال جاری 10 میلیون سیم کارت فروخته و 7 میلیون و 500 هزار مشترک فعال داشته باشد که این مساله به این معنی است که باید مشترکان فعال رایتل 2 برابر شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 80 درصد مشترکان رایتل از دیتا استفاده می کنند و عملا از نظر مصرف دیتا به تعداد مصرف، رایتل با 2 میلیون و 500 هزار مشترک دیتا که در شبکه دارد پرمصرف ترین مشترکان اینترنت را به خود اختصاص داده است.

صدری اضافه کرد: از آنجایی که بیشتر مشترکان رایتل از دیتا استفاده می کنند، تلاش خود را بر روی دیتا و سرویس های ارزش افزوده متمرکز کرده ایم که در نتیجه آن سال گذشته حدود 32 پرتال در حوزه های مختلف از جمله آموزش و تحقیقات راه اندازی شده است که 90 درصد این سرویس ها از ترافیک داخلی استفاده می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-06 17:06

افزودن دیدگاه جدید