کد مطلب: 

176705
دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی، تاکید کرد:

آمادگی رایتل برای ارائه‌ی تعرفه‌های ارزان‌تر اینترنت در حوزه‌ی آموزش مجازی

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: زیرساخت شبکه رایتل آمادگی و ظرفیت مورد نیاز برای در اختیار گذاشتن بستر مناسب و ارائه تعرفه های ارزانتر اینترنت برای برنامه های آموزش مجازی را داراست.
آمادگی رایتل برای ارائه‌ی تعرفه‌های ارزان‌تر اینترنت در حوزه‌ی آموزش مجازی

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی در بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از رایتل، گفت: طبق گزارش های دریافتی با گذشت کمتر از 2 سال از آغاز به کار دولت یازدهم اقدامات و پیشرفت های خوبی در رایتل اتفاق افتاده است.

وی افزود: در حال حاضر رایتل 240 شهر را تحت پوشش شبکه نسل سوم قرار داده است که این رقم تا پایان سال به 450 شهر خواهد رسید. در همین راستا و در ادامه توسعه  به توسعه خدمات در حوزه های مختلف مبتنی بر شبکه های تلفن همراه متمرکز خواهیم شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر می توان از امکانات و زیرساخت های رایتل در بحث آموزش، آموزش های مجازی و توسعه شبکه تلفن همراه استفاده کرد.

فیروزآبادی همچنین با اشاره به آموزش مجازی، گفت: در حوزه آموزش مجازی اخیرا در دانشگاه ها اقدامات خوبی صورت گرفته که نیاز به پشتیبانی بیشتر دارد و زیرساخت شبکه رایتل آمادگی و ظرفیت مورد نیاز برای در اختیار گذاشتن بستر مناسب و ارائه تعرفه های ارزانتر اینترنت برای برنامه های آموزش مجازی را داراست.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان تصریح کرد: رایتل تنها اپراتوری است که شبکه آن نسل 3 و بالاتر از نسل 3 را پشتیبانی می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-06 16:54

افزودن دیدگاه جدید