کد مطلب: 

176699
انجمن دانش آموختگان دانشکده پست و مخابرات در نامه‌ای خطاب به وزیر ارتباطات؛

تقدیر از بازگرداندن دانشکده مخابرات به دامان وزارت ارتباطات و انتصاب رئیسی جوان و کارآمد برای این دانشکده

انجمن دانش آموختگان دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات از دکتر محمود واعظی به دلیل سامان بخشیدن به وضعیت این دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات و تعیین تکلیف وضعیت این دانشکده و برگرداندن آن به مجموعه وزارت ارتباطات تقدیر و تشکر کرد.
تقدیر از بازگرداندن دانشکده مخابرات به دامان وزارت ارتباطات و انتصاب رئیسی جوان و کارآمد برای این دانشکده

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، در متن این نامه که به امضای دبیر انجمن دانش آموختگان دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات رسیده، آمده است:

جناب آقای دکتر واعظی
وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر از جنابعالی بدلیل اهتمام و جدیت در خور تحسین برای تعیین تکلیف وضعیت دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات و بازگرداندن آن به دامان مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را تقدیم می دارد.
همچنین حسن انتخاب و انتصاب جناب آقای دکتر یزدانیان که نشان از جوانگرایی دولت تدبیر و امید دارد نیز با توجه به خلاقیت، انرژی و کارآمدی ایشان، شایسته تقدیر مجدد می باشد.
دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات دارای امکانات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که مهمترین سرمایه آن وجود بیش از 1500 نفر فارغ التحصیل است. این فارغ التحصیلان در بدنه صنعتICT کشور منجمله مجموعه وزارت خانه و شرکت های وابسته به شرکت مخابرات، اپراتورهای مخابراتی، شرکت پست، شرکت پست بانک و بخش خصوصی و دانشگاهی در داخل و خارج از کشور در لایه های مختلف کارشناسی و مدیریتی تاکنون منشاء خدمات ارزنده ای بوده اند.
اکنون نیز این مجموعه عظیم در دهه دوم عمر کاری خود (بین 10 الی 18 سال سابقه کاری فارغ التحصیلان دانشکده می باشد) با اندوختن توشه ای از تجربه و توان تخصصی آمادگی خود را جهت یاری رساندن دولت تدبیر و امید در نیل به اهداف و برنامه های پیش رو اعلام می دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-06 15:43

افزودن دیدگاه جدید