کد مطلب: 

176482

آغاز به کار نمایشگاه تلفن همراه و لوازم جانبی در تهران

نمایشگاه تلفن همراه و لوازم جانبی با شعار «استفاده هدفمند و سلامت محور از تلفن های هوشمند» تا 18 اردیبهشت ماه در بازار موبایل ایران شماره (2) برپا است.
آغاز به کار نمایشگاه تلفن همراه و لوازم جانبی در تهران

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، رامین سمیع زاده مدیر نمایشگاه موبایلکس 2015 گفت: تمامی غرفه داران در نمایشگاه از فیلتر اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی عبور کرده اند و شناسنامه‌دار هستند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به منظور اطلاع رسانی و ارائه خدمات مشاوره درباره محصولات جدید ایرانی و خارجی در حوزه موبایل و لوازم جانبی با حضور قابل توجه تولید کنندگان داخلی دایر شده است.

سمیع‌زاده تصریح کرد: طبق آمار رسمی، 80 درصد کاربران ایرانی از قابلیت های پیشرفته تلفن همراهشان آگاهی ندارند و اغلب کاربران تنها از 10 درصد قابلیت های گوشی‌ استفاده می کنند، از این رو مشاوره و آموزش امکانات گوشی از برنامه‌های این نمایشگاه است.

وی هدف اصلی برگزاری نمایشگاه را مبارزه با فروش جنس تقلبی در بازار دانست و گفت: با این اقدامات بهانه برای گران شدن مقطعی جنس به دلیل کمبود جنس در بازار از بین خواهد رفت.

پس از برگزاری هفت دوره نمایشگاه موبایلکس در بازار موبایل ایران شماره (1)، هشتمین دوره این نمایشگاه در بازار موبایل ایران شماره (2)  از 13 اردیبهشت تا 18 اردیبهشت ماه از ساعت 10 الی 20 در بازار موبایل ایران شماره 2 واقع در یافت آباد شرقی در حال برگزاری است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-04 18:45

افزودن دیدگاه جدید