کد مطلب: 

176480

راه‌اندازی رسمی فناوری‌های ISG و CDN شبکه شاتل در قم

فناوری‌های ISG و CDN در شبکه اینترنت پرسرعت گروه شرکت‌های شاتل برای نخستین بار پس از یک دوره آزمایشی به صورت رسمی در استان قم با حضور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی و محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شدند.
راه‌اندازی رسمی فناوری‌های ISG و CDN شبکه شاتل در قم

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شاتل، با راه‌اندازی سیستم هوشمند سرعت و محاسبه پهنای باند براساس مبدا مصرف (ISG) در شبکه شاتل در استان قم، امکان جداسازی پهنای باند اینترنت، اینترانت و محتواهای هاست شده روی سرورهای شاتل و تعرفه‌گذاری مجزای هر یک از آن‌ها و به دنبال آن کاهش قیمت پهنای باند مصرفی کاربران فراهم شده است.

با راه‌اندازی Content Delivery Network یا به اختصار CDN در شبکه شاتل نیز سرعت باز شدن صفحات وب توسط تجهیزات Telco CDN شاتل بهبود می‌یابد و موجب صرفه‌جویی در مصرف پهنای باند اینترنت کشور به میزان بیش از 10 گیگابیت بر ثانیه می‌شود.

راه‌اندازی بیش از یک‌صد ماژول نرم‌افزاری و پیاده‌سازی نخستین درگاه پرداخت الکترونیکی در میان شرکت‌های ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت از دیگر اقدام‌‌های گروه شرکت‌های شاتل بوده است.

درحال حاضر، امکان ارایه سرویس اینترنت پرسرعت گروه شرکت‌های شاتل به صدها هزار نفر در استان قم فراهم شده و میزان پهنای باند استان نیز به سه گیگابیت بر ثانیه افزایش یافته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-04 18:07

افزودن دیدگاه جدید