کد مطلب: 

176455

حضور هیات چینی در منطقه ویژه اقتصای پیام برای بررسی سرمایه‌گذاری

همزمان با اجرای و تکمیل فاز 2 منطقه ویژه اقتصادی پیام به مساحت 56 هکتار و آغاز طرح مطالعاتی شهر ICT هیات چینی برای بررسی سرمایه گذاری از منطقه ویژه اقتصادی بازدید کرد.
حضور هیات چینی در منطقه ویژه اقتصای پیام برای بررسی سرمایه‌گذاری

به گزارش سیتنا، این هیات ابتدا در بازدید میدانی و کارشناسی از طراحی ، ساخت ، نصب و راه اندازی دستگاه های اندازه گیری در صنایع نفت و گاز و تولیدات UPVC و مرکز سرطان شناسی آشنا شدند و سپس از کل منطقه ویژه و فرودگاه بین المللی پیام بازدید کردند.

هیات چینی پس از بازدید میدانی و کارشناسی به منظور برآورد کار هزینه ها و نحوه سرمایه گذاری در صنایع IT  ، پزشکی ، انرژی های نو در نشست مشترک با رییس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و معاونین به تبادل اطلاعات و در نهایت چگونگی مراحل سرمایه گذاری و شرایط قرار دادی پرداختند.

مهندس مختاری در این نشست ضمن تشریح قوانین منطقه ویژه گفت یکی از وظایف منطقه ویژه جذب سرمایه خارجی و تولید صنایع دانش بنیان است که با توجه به سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی پیام که زیر نظر وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات میباشد پذیرش و توسعه صنایع در بخش IT  و HI-TECH  در برنامه حمایتی و تشویقی است.

رییس هیات مدیره شرک خدمات هوایی پیام گفت: یکی از امتیازات خاص این منطقه نسبت به دیگر مناطق ویژه نزدیکی به پایتخت و فرودگاه بین المللی کارگو با طول باند 4150 و عرض 60 متر با مقاومت 75 PCN  می باشد که سرمایه گذاران خارجی میتوانند علاوه بر امکانات پایتخت از فرودگاه براحتی برای حمل مواد اولیه و صادرات محصول تولیدی استفاده کنند که در کاهش زمان و هزینه ها موثر است.

مهندس مختاری در پایان یادآور شد: بسته های حمایتی وتشویقی برای سرمایه گذاران در صنایع IT  و HI-TECH در نظر گرفته شده است که در همین راستا منطقه ویژه اقتصادی از سرمایه گذاری خارجی استقبال می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-04 13:06

افزودن دیدگاه جدید