کد مطلب: 

176404
معاون شبکه‌ی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد:

کاهش هزینه برای مردم و کاهش درآمد برای مخابرات با اجرای طرح همکدی / ثابت ماندن تعرفه‌های مخابرات از سال 82، علی رغم افزایش هزینه‌ها

معاون شبکه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: اجرای طرح همکدی، ارتباط مردم را تسهیل کرده، اما کاهش هزینه برای مردم، ما را به مشکل در آمدی دچار کرده است؛ که انتظار داریم دولت این مساله را حل کند.
کاهش هزینه برای مردم و کاهش درآمد برای مخابرات با اجرای طرح همکدی / ثابت ماندن تعرفه‌های مخابرات از سال 82، علی رغم افزایش هزینه‌ها

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس محمدرضا حاجی محمدی، در مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه، ضمن اشاره به جایگاه ارتباطات در توسعه، افزود: "ارتباطات و فناوری اطلاعات محرک نو آوری است" به عنوان شعار امسال اتحادیه بین المللی ارتباطات دور تعیین شده است. تفسیر این شعار یعنی اینکه زیربنای تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیک، آموزش، فرهنگ و بهداشت الکترونیک و... توسعه‌ی اینترنت و مخابرات است.

وی گفت: برنامه سال جاری ما واگذاری 3 میلیون اینترنت پرسرعت است که امیدواریم محقق شود و با حضوری که در روستاها داریم می توانیم توسعه ارتباطات را سراسری کنیم.

معاون مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: توسعه به سرمایه نیاز دارد اما متاسفانه علی رغم افزایش هزینه ها، تعرفه ها از سال 1382 ثابت مانده و این امر توسعه را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: اجرای طرح همکدی، ارتباط مردم را تسهیل کرده، اما کاهش هزینه برای مردم، ما را به مشکل در آمدی دچار کرده است که انتظار داریم دولت این مساله را حل کند.

وی با اشاره به برنامه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در قالب 7 حوزه تحول، افزود: فضای رقابتی در کشور، در حال توسعه است و مجوزهای اخیر سازمان تنظیم مقررات مزید این نکته است که ما باید همگرایی و نوسازی شبکه را در دستور کار خود داشته باشیم و هم اکنون این کار شروع شده است. در این مسیر مهمترین کار ما حرکت از TDM به IP است.

وی در پایان از زحمات مهندس لطفعلی، مدیرعامل و مهندس محمدی، سرپرست مخابرات کرمانشاه تشکر کرد و مهندس قبادیان را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات این استان معرفی کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-03 22:55

افزودن دیدگاه جدید