کد مطلب: 

176119

ثبت‌نام بن‌ کارت‌های دانشجویی تا افتتاح نمایشگاه کتاب تمدید شد

نیکنام حسین‌پور، گفت: هیچ محدودیتی برای ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی وجود ندارد و دانشجویان تا شروع نمایشگاه می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.
ثبت‌نام بن‌ کارت‌های دانشجویی تا افتتاح نمایشگاه کتاب تمدید شد

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نیکنام حسین‌پور با اشاره به بن کارت‌های دانشجویی اظهار کرد: از ساعات ابتدایی روز پنچشنبه کار ثبت نام‌ بن‌کارت‌ها به شکل آزاد انجام می‌شود و هیچ محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد و دانشجویان می‌توانند تا پایان ظرفیت بن‌کارت‌ها اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: زمان ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی به پایان رسیده است اما از آنجایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودجه مشخصی را برای دانشجویان در نظر گرفته و قصد ندارد این بودجه را برگرداند به همین دلیل دانشجویان از هر شهر و استانی تا شروع نمایشگاه می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار نمایشگاه کتاب تهران گفت: دانشجویان توجه داشته باشند که ظرفیت بن کارت‌ها محدود است و در صورتی که به مرز 250 هزار دانشجو برسد دیگر کار ثبت نام متوقف خواهد شد.

گفتنی است؛بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-02 01:19

افزودن دیدگاه جدید