کد مطلب: 

176043

پاسخ توئیتری کوتاه اما محکم ظریف به سناتور آمریکایی

محمد جواد ظریف ، وزیر خارجه کشورمان در پاسخ به پیام سناتور جمهوی خواه کاتن در توییتر نوشت: ” امروز نیازمند دیپلماسی جدی هستیم نه اتهامات اشتباه از جانب کسی که خودش را زیادی مرد حساب می‌کند.”
پاسخ توئیتری کوتاه اما محکم ظریف به سناتور آمریکایی

به گزارش سیتنا، بعد از حمله توئیتری سناتور جوان آمریکایی به ظریف ، وی قول داده بود پاسخی به سخنان او بدهد. جالب اینکه رسانه های داخلی منتقد ظریف هم در حمایت از وزیر امورخارجه کشورمان، مطالبی را منتشر کردند.

 وزیر خارجه ایران در پاسخ به پیام سناتور جمهوی خواه کاتن در توییتر نوشت: امروز نیازمند دیپلماسی جدی هستیم نه اتهامات اشتباه از جانب کسی که خودش را زیادی مرد حساب می‌کند.

ظریف در ادامه تولد فرزند کاتن را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد او و خانواده اش در صلح و آرامش از وجود فرزندشان لذت ببرند.

کاتن پیش تر با بی احترامی به ظریف از او انتقاد کرده،‌ وی را به مناظره دعوت کرده بود.

وی گفته بود: «هی ظریف!‌ شنیده‌ام که از من نام برده‌ای. اگر تا این اندازه مطمئن هستی، بیا درباره قانون اساسی (آمریکا) با یکدیگر بحث کنیم».

تام کاتن در بخش دیگری مدعی شده بود: «من متوجه شده‌ام در 20 سالگی، طی جنگ ایران - عراق در حالی که روستایی‌ها و کودکان کشته می‌شدند، تو در آمریکا پنهان شده‌ بودی. این نشانه شجاعت نیست که وقتی کشور شما برای بقا می‌جنگید، در آمریکا پنهان شده بودید. این نشان می‌دهد این شخصیت ضعیف‌النفس هنوز وجود دارد».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-30 23:42

افزودن دیدگاه جدید