کد مطلب: 

175610

تخفیف ویژه رومینگ همراه اول در عراق

در ادامه طرح های تخفیفی رومینگ بین الملل، همراه اول از ارائه تخفیف ویژه به مناسبت میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر در کشور عراق خبر داد.
تخفیف ویژه رومینگ همراه اول در عراق

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر، تعرفه مکالمات و ارسال پیامک در کشور عراق کاهش یافت که این تخفیف تا پایان ماه مبارک رمضان سال جاری ادامه دارد.

در این طرح که در ادامه طرح های تخفیفی رومینگ بین الملل همراه اول ارائه شده است، مکالمات دریافتی، داخلی و با ایران و همچنین پیامک های ارسالی شامل تخفیف شده است.

بر اساس این گزارش در این طرح، تعرفه مکالمات دریافتی، داخلی و با ایران به ازای هر دقیقه ۱۰۰۰ تومان و تعرفه ارسال پیامک ۵۰۰ تومان و دریافت پیامک در کشور عراق رایگان خواهد بود.

هم اکنون همراه اول با انعقاد قراردادهایی، به مشترکین خود در ۹ کشور عراق، عربستان، امارات، ترکیه، افغانستان، آذربایجان، قزاقستان، نروژ و سوئد تخفیفات ویژه رومینگ بین الملل ارائه می دهد.

گفتنی است، رومینگ بین الملل از طریق ۲۶۸ اپراتور در ۱۱۲ کشور قابل استفاده است.

همراه اولی ها می توانند جهت دریافت اطلاعات تعرفه ای رومینگ بین الملل به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه و یا نام کشور مورد نظر را به شماره ۸۰۷۰ پیامک کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-28 13:58

افزودن دیدگاه جدید