کد مطلب: 

175590
قنبری در همایش سراسری شرکت پست:

داشتن شبکه پستی یکپارچه و بدون اختلال ضروری است

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات، در همایش تبیین برنامه های شرکت پست در سال 94، گفت: تجارت پستی با برخورداری از IT می تواند به بهره وری اقتصادی در کشور منجر شود.
داشتن شبکه پستی یکپارچه و بدون اختلال ضروری است

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس برات قنبری در همایش سراسری شرکت پست، افزود: پست، پیشخوان دولت است و از نظر اقتصادی لازم است پست به سمت صنعتی شدن و ارائه خدمات پیش رود.

وی با بیان اینکه مردم باید رشد و تغییر در شرکت پست را احساس کنند، گفت: حفظ امانتداری در روحیه اعتماد و اطمینان مردم ضروری است.

قنبری به پایین بودن بهره وری در کشور اشاره کرد و افزود: همواره 30 درصد رشد اقتصادی از طریق بهره وری حاصل می شود.

معاون وزیر ارتباطات، ادامه داد: پست در ایجاد بهره وری منابع و کم کردن منابع انرژی نقش حیاتی دارد اما این مهم هنوز به طور کامل حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه وزارت ارتباطات برای ارتقاء پست مشکلی ندارد، افزود: لازم است ردیف های متفرقه برای بودجه پست به ردیف های دائمی تبدیل و فعالیت‌های زیرساختی پست به ماده 215 قانونی تبدیل شود.

قنبری با اشاره به اینکه امسال پایان برنامه پنجم توسعه را اجرا خواهیم کرد، افزود: شعار کلیدی تدوین برنامه ششم پست نوآوری یکپارچگی شبکه محصولات و خدمات است.

معاون وزیر ارتباطات داشتن شبکه پستی یکپارچه، پیوسته و بدون اختلال را ضروری برشمرد و افزود: تصمیم گیران در تمام سطوح دولتی، رگولاتور و اپراتورها، لازم است برای تضمین آینده پست از نوآوری ها استقبال کنند.

وی بر ترویج نوآوری در خدمات پستی تأکید کرد و ادامه داد: نوآوری، کالایی لوکس نیست، بلکه باید در خدمت ارائه شبکه پستی یکپارچه باشد.

قنبری در پایان تصریح کرد: ارتباط با کشورهای منطقه و تبدیل شدن به هاب پستی از جمله مواردی است که لازم است در برنامه ششم توسعه به آن توجه شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-28 13:34

افزودن دیدگاه جدید