کد مطلب: 

175479
در جدیدترین گزارش «انجمن اقتصاد جهانی»، اعلام شد:

سنگاپور، فنلاند و سوئد برترین کشورهای جهان در استفاده از ICT

گزارش «انجمن اقتصاد جهانی»، مربوط به موفقیت اقتصادهای جهانی در استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات نشان داد که سنگاپور در بین ۱۴۳ کشور تحت مطالعه، رتبه اول را دارد و پس از آن فنلاند و سوئد در مراکز بعدی هستند.
سنگاپور، فنلاند و سوئد برترین کشورهای جهان در استفاده از ICT

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، گزارش جهانی مربوط به موفقیت اقتصادهای جهانی در استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات نشان داد که سنگاپور در بین ۱۴۳ کشور تحت مطالعه، رتبه اول را دارد و پس از آن فنلاند و سوئد در مراکز بعدی هستند.

در گزارشی که از سوی «انجمن اقتصاد جهانی» گردآوری و منتشر شد، در سطح کشورهای عربی، کشورهای حوزه خلیج فارس دارای بهترین عملکرد هستند. امارات متحده عربی در بین کشورهای عربی در رتبه اول (رتبه ۲۳ جهان) قرار دارد. پس از آن قطر (در رتبه ۲۷ جهان) ، بحرین (در رتبه ۳۰ جهان)، عربستان سعودی (رتبه ۳۵ جهان)، عمان (رتبه ۴۲ جهان)، اردن (رتبه ۵۲ جهان) و کویت (رتبه ۷۲ جهان) قرار دارند.

در سطح جهانی ایالات متحده در رتبه هفتم جای گرفت تا بالاترین رتبه را در بین هفت کشور صنعتی داشته باشد. پس از آن بریتانیا در رتبه هشتم است. در حالی که آلمان که چهارمین اقتصاد بزرگ جهان در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

«گزارش جهانی فناوری اطلاعات ۲۰۱۵» از وجود «شکاف دیجتالی رو به رشد» خبر داد. گرد آورندگان این پژوهش، که «سیتنا» از آن آگاهی یافت، گفتند که منافع اقتصادی و اجتماعی جامع برای سرمایه گذاری اینترنتی تنها در دسترس اقلیتی از جمعیت جهان است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-28 01:49

افزودن دیدگاه جدید