کد مطلب: 

175457

واکنش سخنگوی دولت خبر بازگشت شرکت مخابرات به دولت

سخنگوی دولت یازدهم، خبر واگذاری شرکت مخابرات به دولت به نقل از خود را تکذیب کرد.
واکنش سخنگوی دولت خبر بازگشت شرکت مخابرات به دولت

به گزارش سیتنا، محمدباقر نوبخت در گفت‌و‌گو با ایلنا در منطقه توریستی خاریدان شهرستان دنا، گفت: اینکه نماینده‌ای از نمایندگان مجلس گفته سخنگوی دولت مطلبی در زمینه بازگشت شرکت مخابرات به دولت گفته اطلاعی ندارم و تاکنون چنین مطلبی را هم نگفته‌ام.

وی، افزود: پاسخ این سوال که آیا دولت یازدهم قصد دارد شرکت مخابرات را همانند گذشته به زیر مجموعه‌های خود بازگرداند برعهده وزیر ارتباطات است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-28 00:55

دیدگاه‌ها

تصویر رضا
با خصوصی سازی مخابرات، مخابرات ایران ویران و نابود شد، دولت باید وارد بشه و این شرکت در حال مرگ رو نجات بده
ارسال شده توسط رضا در 24 آذر 95 - 15:12
تصویر yaser
ببخشید اینم اضافه کنم که این همه دارایی و املاک و کارخانه و ... مخابرات که فوری و شاید با اطمینان بشه گفت بدون فکر به فروش میرسه حتی اگه یک درصد هم اجازه فروش وجود داشته باشن دلیلش چیه؟! حالا هم بفروشن پس چرا اوضاع این به اصطلاح شرکت اینطور پیش میره؟ کاش یکی بود و از داخل این سازمان پرسجو میکرد . نیرو شرکتی با مزایای کم و کارکرد زیاد و بلا تکلیف و نیروی قراردادی و و و که حقوقشون هم با اما و اگر شاید واریز بشه به حساب شاید نه. این شرکت از داخل داره میپوکه و ظاهرا" سالمه
ارسال شده توسط yaser در 05 آبان 94 - 14:06
تصویر yaser
منم با نظر علی احمدی موافقم . یکی از اشتباه ها این بود که مخابرات شرکتی و حداکثرش خصوصی شد در صورتی که خود یک پشتوانه برای دولت بود و از زمان این اتفاق نارضایتی مشترکین چه همراه و چه تلفن های ثابت و ADSL هم رو به فزونی است.
ارسال شده توسط yaser در 05 آبان 94 - 13:52
تصویر علی احمدی
خصوصی سازی مخابرات اشتباه بزرگی بوده است و فقط واسطه و افزایش هزینه درست نموده است اینرا اعداد و ارقام ثابت میکند و امیدوارم به دولت برگردد چون در ایران اینها فقط در حد شعار قشنگ بوده و در عمل هیچ نفع و سود و بازدهی برای مردم و کارمندانش نداشته است.
ارسال شده توسط علی احمدی در 21 مهر 94 - 00:28

افزودن دیدگاه جدید