کد مطلب: 

175156

منافع توسعه‌ی رایتل برای 40 میلیون بیمه شده‌ی تامین اجتماعی

حال که با اجرای طرح رومینگ ملی پوشش شبکه‌ی رایتل تکمیل شده و تعداد مشترکان 3.5 میلیونی این اپراتور در حال حاضر، نشان از استقبال متقاضیان عمومی از طرح‌ها و سرویس‌های این اپراتور دارد، اجرای طرح جایگزینی دفترچه‌های تامین اجتماعی با سیم‌کارت‌های رایتل از یک سو امکان توسعه‌ی بیش از پیش این اپراتور را فراهم می‌کند و از سوی دیگر زمینه‌ی برگشت منافع این توسعه‌ به سبد همه‌ی سهامداران این اپراتور که 40 میلیون بیمه شده‌ی تامین اجتماعی هستند و از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند، فراهم می‌شود.
منافع توسعه‌ی رایتل برای 40 میلیون بیمه شده‌ی تامین اجتماعی

به گزارش سیتنا، دکتر "علی ربیعی" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم رونمایی از 234 عنوان استاندارد شغلی و شایستگی در حوزه انرژی‌های نوین و طرح بن‌کارت آموزش مهارتی رایگان کارگران، گفت: یکی از برنامه‌های ما ارائه‌ی آموزش‌های مهارتی است و حضور شرکت رایتل در خانواده ما باعث شده تا دو طرح بزرگ را در این راستا دنبال کنیم. اول جایگزینی دفترچه‌های تامین اجتماعی با سیم‌کارت‌های رایتل و دوم ارائه‌ی آموزش از راه دور فنی حرفه‌ای از طریق رایتل.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: شرکت رایتل وابسته به تامین اجتماعی است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سیم‌کارت‌های رایتل جایگزین دفترچه‌های درمانی می‌شوند تا با این کار ارائه‌ی خدمات درمانی به بیمه شدگان تسهیل شود.

پیش از این نیز، مهندس سید "مجید صدری" مدیرعامل رایتل نیز درباره‌ی ارایه‌ی سیم‌کارت‌های رایتل به بیمه شدگان تامین اجتماعی در قالب کارت هوشمند سلامت، اظهار داشت: شرکت رایتل با توجه به این که وابسته به سازمان تامین اجتماعی است بر این اساس از امکانات این شرکت و اپراتور در راستای خدمات رسانی به حوزه بیمه شدگان تامین اجتماعی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: شرکت رایتل نیز با سایر شرکت‌های تامین اجتماعی از جمله شرکت خدمات ماشینی برای بستر سازی کارت هوشمند سلامت تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد.

صدری یادآور شد: با توجه به وعده مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اجرایی شدن طرح کارت هوشمند سلامت در سال 94 شرکت رایتل نیز تمام سعی خود را می‌کند که در موعد مقرر این طرح اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت رایتل، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سیم‌کارت‌های رایتل جایگزین دفترچه‌‌های درمانی می‌شود و با این اقدام ارایه خدمات درمانی برای بیمه شدگان تسهیل می‌شود.

به گزارش سیتنا، مدیرعامل شرکت رایتل، در گفت‌وگویی دیگر تاکید کرده بود که خانواده‎ی بزرگ تامین اجتماعی با داشتن 40 میلیون نفر زیر مجموعه، همه سهام دار رایتل هستند و این مجموعه از این رو خود را متعهد می‎داند چراکه که با پول نیمی از مردم کشور تاسیس شده و به خانواده بزرگ تامین اجتماعی تعهد بیشتری دارد؛ از این‎رو رایتل باید حافظ سهام سهامداران و بانی توسعه برای این خانواده بزرگ باشد.

در نتیجه، حال که با اجرای طرح رومینگ ملی پوشش شبکه‌ی رایتل تکمیل شده و تعداد مشترکان 3.5 میلیونی این اپراتور در حال حاضر، نشان از استقبال متقاضیان عمومی از طرح‌ها و سرویس‌های این اپراتور دارد، اجرای طرح جایگزینی دفترچه‌های تامین اجتماعی با سیم‌کارت‌های رایتل از یک سو امکان توسعه‌ی بیش از پیش این اپراتور را فراهم می‌کند و از سوی دیگر زمینه‌ی برگشت منافع این توسعه‌ به سبد همه‌ی سهامداران این اپراتور که 40 میلیون بیمه شده‌ی تامین اجتماعی هستند و از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند، فراهم می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-26 14:17

افزودن دیدگاه جدید