کد مطلب: 

17499

آزار بی‌شرمانه زنی توسط شوهرش با ایجاد پروفایل مستهجن!

متهمی که برای آزار و اذیت روانی همسرش با ایجاد پروفایل مستهجن در فیس‌بوک قصد داشت او را از ارایه دادخواست طلاق منصرف کند، توسط ماموران پلیس فتای تهران بزرگ دستگیر شد.

 

به گزارش سیتنا، سرهنگ محمدمهدی کاکوان، رییس‌پلیس فتای تهران بزرگ با بیان این خبر اعلام کرد: «در پی شکایت زنی جوان به نام « نسترن» تحت عنوان منتسب‌کردن اعمال خلاف حقیقت و هتک حیثیت، پرونده‌ای در دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای تشکیل و به دستور مقام قضایی برای ادامه تحقیقات به پلیس فتای پایتخت ارجاع داده شد.»

 

رییس‌پلیس فتای تهران بزرگ افزود: «شاکی ضمن حضور در اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در تحقیقات پلیسی به ماموران اظهار کرد از طریق تماس‌های تلفنی دوستان و همکارانم متوجه شدم شماره موبایلم در پروفایل‌های مستهجن فیس‌بوک منتشر شده است.»

 

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد فردی به‌نام «نادر» این کار را انجام داده است. متهم در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد.

 

سرهنگ کاکوان بیان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد این مرد، شوهر شاکی است و به‌منظور آزار و اذیت روانی شاکی با همدستی دوستانش ضمن دراختیارداشتن اطلاعات محرمانه شاکی از طریق ایجاد پروفایل در فیس‌بوک سعی کرده تا او را از ارایه دادخواست طلاق در دادگاه خانواده منصرف کند.

 

رییس‌پلیس فتای تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با توجه به دلایل موجود در پرونده، گزارش نهایی به‌همراه متهم به دادسرا ارسال و قرار تامین مناسب صادر شد.

انتهای پام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-31 20:55

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
عجب آدم بی غیرتیه طرف
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
عجب خری بوده خب می رفتم یک شاخه گل براش می خرید و معذرت خواهی می کرد
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید