کد مطلب: 

174957
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت:

تحریم‌ها، توسعه‌ی زیرساخت‌های ارتباطی را با مشکل مواجه کرده است

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه ارتباطات پیشران و زیربنای توسعه است، گفت: خوشبختانه بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، سرمایه گذاری مناسبی در بخش زیرساخت های ارتباطاتی کشور انجام شده است.

به گزارش سیتنا، مهندس خسروی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت که به همراه دکتر بهروز نعمتی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای و نماینده مردم شهرستان اسدآباد، دکتر کریمی معاون طرح و توسعه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و جمعی از مدیران و مسئولین استان همدان در شورای اداری شهرستان اسدآباد حضور یافته بود، افزود: از آنجا که  در بخش  زیرساخت ارتباطات بازگشت سرمایه طولانی است بخش خصوصی کمتر حضور دارد و اغلب دولتها در این بخش سرمایه گذاری می کنند و سرمایه گذاری بخش خصوصی بیشتر در خـدمات و سروبس هـایی است که زود بـازده و بـازگشت سرمـایه در کوتاه مدت حاصل می شود.

وی، افزود: خوشبختانه بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری خوب و مناسبی در بخش زیرساخت های ارتباطاتی کشور انجام شده است.

مهندس خسروی تصریح کرد: با کمک و هماهنگی مجلس شورای اسلامی بویژه نمایندگان و اعضای کمیسیون صنایع که در کمک های شایان توجهی داشته اند پروژه های بسیاری در بخش های زیرساخت های ارتباطی کشور آغاز شده است و این در حالی است که ما در این بخش به دلیل محدودیت ها و تحریم ها اقتصادی صورت گرفته با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم.

وی افزود: با راه اندازی و افتتاح این پروژه ها با افزایش چندین برابری پهنای باند کشور قدم های بزرگی برای تأمین و پاسخگویی به نیازهای مشتریان بر داشته خواهد شد.

مهندس خسروی اظهار امیداواری کرد: با توسعه  بخش های زیرساختی ارتباطی کشور ضمن توسعه و افزایش ظرفیت ها در بخش اینترنت برای  رفع نگرانی خانواده ها، ملاحظات فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و امنیتی در این بخش مد نظر قرار خواهد گرفت.

در ادامه دکتر نعمتی عضو هیأت رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده شهرستان اسدآباد طی سخنانی، گفت: با توجه به جایگاه سایت ماهواره ای در بخش ارتباطی این شهرستان، از دولت تدبیر و امید انتظار می رود، با  تامین زیرساخت های ارتباطی مناسب بخش های  فاقد ارتباطات، پاسخگوی نیازهای مردم خوب و شهید پرور این منطقه در حوزه ارتباطات و فناوری کشور باشیم.

وی افزود: با پتانسیل خوبی که در این منطقه است می توانیم با سرمایه گذاری مناسب در بخش های زیرساختی کشور مشکلات منطقه و استان را در زمینه های فیبرنوری و اینترنت حل کنیم.

در این نشست مهندس بکایی فرماندار اسدآباد، مهندس ساکی مدیر کل فناوری و اطلاعات (ICT) و مهندس نظری پویا مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با بیان مسایل و مشکلات ارتباطی این استان خواستار توجه دولت برای  سرمایه گذاری در زمینه زیرساخت های ارتباطی  این منطقه شدند.

بهره برداری از  31 پروژه مخابراتی در شهرستان اسدآباد و راه اندازی مرکز بهره برداری روستای گلین دست و بازدید از سایت ماهواره ای اسدآباد از جمله برنامهها ی مهندس خسروی در این سفر بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-25 19:08

افزودن دیدگاه جدید