کد مطلب: 

17464

10 میلیون و 700 هزار دقیقه مکالمات حجاج ایرانی در ایام حج امسال

10 میلیون و 700 هزار دقیقه مکالمات حجاج ایرانی در ایام حج امسال

شرکت ارتباطات زیر ساخت ده میلیون و 700 هزار دقیقه ارتباطات حجاج ایرانی را با بستگانشان در ایران برقرار کرد.

 

به گزارش سیتنا، مهندس "حسین معدنی پور" مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوییچ شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: از این میزان 8 میلیون 300 هزار دقیقه ترافیک صادره و دو میلیون و 400 هزار دقیقه ترافیک وارده از عربستان به کشورمان است.

مهندس معدنی پور افزود: ترافیک حج سال 1393 از 10 شهریورماه سال جاری با اعزام زائران عزیز به کشور عربستان آغاز شد و از 10 هزار دقیقه ترافیک صادره و 10 هزار دقیقه ترافیک وارده در روزهای ابتدایی، به 320 هزار دقیقه ترافیک صادره و 70 هزار دقیقه ترافیک وارده در شلوغ‎ترین روز که 15 مهرماه بین دوعید قربان و غدیر بود، رسید  و به طور متوسط زمان مکالمات ( ACT ) رد و بدل شده با آن کشور نیز در حدود 2 دقیقه بوده است.

 

وی افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت برای ارتباطات رومینگ، علاوه بر امکانات سیگنالینگی کمپانی الجوال، از امکانات سیگنالینگی سه ترانزیت کننده سیگنالینگی بزرگ شامل کشورهای بلژیک ، آلمان و امارات برای انتقال ترافیک رومینگ زائران ایرانی استفاده کرد.

 

مدیرکل کنترل وهماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوییچ شرکت ارتباطات زیرساخت توضیح داد:هم چنین برای تسهیل ارتباط زائران وارتباط با کشور عربستان در این ایام ، علاو بر مسیر های مستقیم ، تعداد 11 کمپانی ترانزیت کننده معتبر به مجموعه ظرفیتهای حمل ترافیک عربستان اضافه شد.

 

مهندس معدنی پور تصریح کرد: بیشترین ترافیک عربستان درسال 1393 از شبکه همراه اول بوده که درحدود 50 درصدکل ترافیک را تشکیل می دهد و سپس ایرانسل و شرکت‎های مخابراتی استانی بیشترین میزان ترافیک با آن کشور را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-29 12:18

افزودن دیدگاه جدید