کد مطلب: 

174570
دکتر واعظی در پاسخ به سوال یکی از کاربران در شبکه‌‌ی اجتماعی:

اختلال وایبر به وزارت ارتباطات مربوط نمی شود/ اختلالات مقطعی اینستاگرام مرتبط با فیلترینگ هوشمند بود

وزیر ارتباطات، پاسخ داد: اختلال وایبر به وزارت ارتباطات مربوط نمی شود، اما در مورد اینستاگرام باید بگویم که در یک دوره کوتاه به دلیل اجرای فیلترینگ هوشمند دارای برخی اختلالات شده بود که به محض اطلاع دستور پیگیری و رفع اختلال را دادیم که سریعا بررسی صورت گرفته و اختلالات برطرف گردید.
اختلال وایبر به وزارت ارتباطات مربوط نمی شود/ اختلالات مقطعی اینستاگرام مرتبط با فیلترینگ هوشمند بود

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، متن سوال یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از دکتر واعظی در صفحه‌ی وی و پاسخ وزیر ارتباطات در ذیل سوال، در ادامه عینا منتشر می‌شود.

سوال کاربر:

سه شنبه 1 اردیبهشت ، 11:33
وقت بخیر دکتر .... خوبین ؟ خدا قوت ؟ . دکتر یه سئوال داستم در خصوص کندی وایبر و اختلال در اینستاگرام که بیشتر شبیه به فیلتر بودن هست . اگر مقدور هست توضیح بدید . به هر حال ما هزینه می‌کنیم و اینترنت ماهیانه 10 هزارتومنی همراه اول رو خریداری می‌کنیم برای استفاده از این نرم افزارها . اگر واقعا فیلتر هستند ما هم هزینه بیخود نکینم در این خصوص . ارادتمند شما

پاسخ دکتر واعظی:

پاسخ : چهارشنبه 2 اردیبهشت ، 14:09
با سلام، من چندین بار قبلا نیز اعلام کردم که اختلال وایبر به وزارت ارتباطات مربوط نمی شود. اما در مورد اینستاگرام باید بگویم که در یک دوره کوتاه به دلیل اجرای فیلترینگ هوشمند دارای برخی اختلالات شده بود که به محض اطلاع دستور پیگیری و رفع اختلال را دادیم که سریعا بررسی صورت گرفته و اختلالات برطرف گردید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-23 18:05

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
سایت رسمی وایبر اعلام کرد که هیچ کشوری اختلال نداره !!
ارسال شده توسط ناشناس در 04 ارديبهشت 94 - 18:07

افزودن دیدگاه جدید