کد مطلب: 

174461

فراخوان دوم وام وجوه اداره شده‌ی وزارت ارتباطات تا پایان خردادماه

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و صدور خدمات فنی-مهندسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از شناسایی 280 درخواست دریافت تسهیلات از محل وام وجوه اداره شده، در حوزه های امنیت، محتوا، نرم افزار، شبکه و سخت افزار خبر داد.
فراخوان دوم وام وجوه اداره شده‌ی وزارت ارتباطات تا پایان خردادماه

به گزارش سیتنا، دکتر حسین صمیمی، گفت: تاکنون در چارچوب فراخوان اول این وزارت برای شناسایی متقاضیان دریافت تسهیلات از محل وام وجوه اداره شده، بیش از 280 درخواست در حوزه های امنیت، محتوا، نرم افزار، شبکه و سخت افزار دریافت شده که در حال ارزیابی در کارگروه های مربوطه می باشند و با برنامه ریزی های انجام شده، در اسرع وقت شرکت های واجد شرایط برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به عدم تکمیل و ارایه مدارک مورد نیاز از سوی برخی متقاضیان، این امر را باعث ایجاد تاخیر و اختلال در روند ارزیابی تقاضاها و طرح های ارایه شده دانست و گفت: یکی از مدارک مهمی که باید از سوی شرکت ها ارایه شود، طرح کامل کسب و کار است که حداقل باید در برگیرنده موارد مهمی چون برآورد بازار، تحلیل رقبا، ارایه طرح فروش محصول، نحوه درآمدزایی، لیست همکاران و تجهیزات مورد نیاز و برآورد هزینه آنها و نیز مشخصات فنی دقیق دستاوردهای طرح باشد.

صمیمی افزود: در حال حاضر بالغ بر 60 درصد تقاضاهای واصله در ارایه طرح کسب و کار خود دچار مشکل هستند که راهنمایی های لازم از سوی دفتر توسعه فناوری به آنها ارایه شده است.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و صدور خدمات فنی-مهندسی وزارت ارتباطات با اشاره به مشکل برخی شرکت ها، برای تامین ضمانت های لازم جهت دریافت تسهیلات به بانک، گفت: این مساله در کارگروه فنی-اجرایی وام وجوه اداره شده در حال بررسی است و سعی خواهد شد در چارچوب ضوابط و مقررات موجود، راهکارهای مناسبی برای حل این مشکل ارایه شود.

وی افزود: همچنین برای استفاده حداکثری از ظرفیت های فنی-تخصصی موجود در استانها و نیز تسهیل امور مربوط به شرکت های تخصصی مستقر در استانها در حال تدارک ساز و کارهای لازم و تهیه دستورالعمل های مربوطه هستیم که پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی خواهد شد.

دکتر صمیمی در پایان اظهار امیدواری کرد که فراخوان دوم جهت دریافت تسهیلات وام وجوه اداره شده حداکثر تا اوایل خرداد ماه سال جاری انجام گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-22 22:38

افزودن دیدگاه جدید