کد مطلب: 

174288

عرضه‌ی گوشی HTC One M9 در بازار ایران

اچ‌تی‌سی پیشروی جهانی در عرصه نوآوری و طراحی، گوشی HTC One M9 را در بازار ایران عرضه می‌کند تا از این پس جدیدترین عضو خانواده One نیز در بازار ایران موجود باشد.
عرضه‌ی گوشی HTC One M9 در بازار ایران

به گزارش خبرنگار سیتنا، "نیکیتاس گلیکاس" نایب رئیس ارشد اجرایی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا در این زمینه گفت:« جدیدترین تلفن هوشمند ما، با ارائه دستگاه تلفنی که هوشمندانه با شما سازگار است و خلق تجربه ای بی‌نظیر تر از همیشه، یک بار دیگر از مرزهای نوآوری و طراحی  فراتر رفته است.»

او در ادامه گفت:« ما در اچ‌تی‌سی همه تلاش خود را به ایجاد برندی در زمینه نوآوری، دانش کاربری و ارزشمندی معطوف کرده‌ایم. ما میخواهیم که محصول ما بخشی از وجود کاربران ما و جزو جدا نشدنی زندگی آنها باشد. M9 به معنای واقعی تلفن هوشمند انتخاب کسانی است که شیفته فناوری و علاقه‌مندان سبک زندگی نوین اند. »

به گفته "نیراج ست" مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی درخاورمیانه و آفریقا، « HTC One M9 به دلیل جذابیت، سازگاری هوشمند و قابلیت شخصی سازی بالایی که دارد، بعد دیگری از شماست. ما اعتقاد داریم که ایرانی ها از مزایای متنوعی که این گوشی با تجربه کاربری غنی و  ویژگی هایی که  به سبک زندگی آنها می‌آورد لذت خواهند برد.»

در این گوشی که از طراحی نوآورانه ای بهره‌‌مند است، زمینه گوشی قابل شخصی سازی است تا شما تجربه ای بی‌بدیل داشته باشید. به این معنا که در آن عکس‌های محبوب‌تان هوشمندانه تحلیل می‌شوند و ظاهر و حال و هوای اپلیکیشن‌های شما و رنگ زمینه و پس‌زمینه گوشی مطابق آن تغییر می‌کند.

HTC One M9 از دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی بهره‌مند است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت تصویر 4K نیز دارد. دوربین جلویی که مجهز به UltraPixel™ است، عکاسی در نور کم را آسان می‌کند. HTC BoomSound™ که با سیستم صوتی 1/5 کاناله Dolby® ترکیب شده، کیفیت صدایی فوق‌العاده و چندبعدی سینمایی ارائه می‌دهد.

HTC BlinkFeed™ که هوشمندتر شده، به شما کمک می‌کند مکان‌های ارزشمند دور و بر خود را با استفاده از اطلاعات جغرافیایی پیدا کنید و به نظرات موجود در مورد علاقه‌مندی‌ها و اخبار و اطلاعات مفید مربوط به موقعیت جغرافیایی‌ای که در آن هستید، دسترسی داشته باشید.

برای دستیابی به بهترین تجربه از اتصال تلفن هوشمند و تلویزیون، اپلیکیشن Peel Smart Remote به صورت اختصاصی پیش‌نصب شده است. این اپلیکیشن پل ارتباطی مداومی میان شما و برنامه‌های مورد علاقه‌تان است و حتی عادت‌های شما در تماشای برنامه‌های تلویزیونی را فرا می‌گیرد و دستگاه تلفن راهنمای پخش برنامه‌ها را در اختیارتان می‌گذارد و کنترل تلویزیون شما می‌شود.

HTC One M9، تلفن هوشمند قدرتمند و نوآورانه با تنوع رنگی مختلفی ارائه می‌شود: نقره ای با لبه های طلایی، خاکستری مفرغین و طلایی با لبه های براق.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-21 18:18

افزودن دیدگاه جدید