کد مطلب: 

174103

خدمات مخابرات در کشور انحصاری نیست

دکتر زارعیان در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، گفت: شرکت‌های خصوصی، ارائه خدمات اینترنتی در شهرهای کوچک و روستاها را اقتصادی نمی‌دانند و رقابتی در این بخش‌ها شکل نگرفته است.
خدمات مخابرات در کشور انحصاری نیست

به گزارش سیتنا، دکتر زارعیان در برنامه گفتگوی ویژه خبری شنبه شب شبکه دو سیما گفت:  امیدواریم استفاده مردم از اینترنت به سمت کاربریهای اصلی و تجاری مانند حوزه بانکداری و اداری حرکت کند و اثربخشی خدمات اینترنتی در ساماندهی امور زندگی آنها افزایش یابد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، گفت:‌ در استانهای فارس ، سمنان ،‌ تهران ، اصفهان و مازندران شرایط خوبی داریم و امیدواریم در همه استانها این همکاریها افزایش یابد.

دکتر زارعیان افزود: خدمات اینترنتی که ارائه می شود به گسترش زیرساختهای ارتباطاتی نیاز دارد و امروزه به سمت دولت موبایل و دولت الکترونیک در حرکت هستیم و باید هزینه های لازم را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر ظرفیت خدمات اینترنتی و پهنای باند افزایش قابل توجهی یافته است گفت: شرکتهای خصوصی ارائه خدمات اینترنتی در شهرهای کوچک و روستاها را اقتصادی نمی دانند و رقابتی در این بخشها شکل نگرفته است اما شرکت مخابرات ایران در این زمینه تلاش زیادی دارد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران  گفت: خدمات مخابرات در کشور انحصاری نیست و در حوزه تلفن ثابت بخش خصوصی وارد نمی شود.

وی افزود: امیدواریم با گسترش زیرساختهای ارتباطی دسترسی همه شهروندان در مناطق روستایی و شهری به خدمات اینترنتی به حداکثر برسد و کامل شود.

دکتر زارعیان  اضافه کرد: اگر هزینه های اینترنتی بدون تقاضای مشتری افزایش یابد برگشت داده می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-19 22:46

افزودن دیدگاه جدید