کد مطلب: 

174068

ایجاد امکان درخواست افتتاح حساب در وب‌سایت بانک سامان

بانک سامان با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و سرعت بخشیدن به ارایه خدمات در شعب، امکان افتتاح حساب از طریق وب‌سایت را فراهم کرد.
ایجاد امکان درخواست افتتاح حساب در وب‌سایت بانک سامان

به گزارش سیتنا به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، دکتر رضا آقابابایی معاون بانکی با اعلام این خبر گفت: این خدمت جدید، برای کاهش نیاز مشتریان به مراجعه به شعب، کاهش زمان انتظار مشتریان و تسهیل در استفاده از خدمات بانکی ایجاد شده است.

آقابابایی گفت: این خدمت، نخستین مرحله شناسایی و تعریف مشتری در بانک است و تمام اشخاص حقیقی که تاکنون در بانک سامان به‌عنوان مشتری تعریف ‌نشده‌اند می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

معاون بانکی بانک سامان درباره چگونگی بهره‌مندی مشتریان از این خدمت تصریح کرد: برای افتتاح حساب، متقاضیان می‌توانند فرم الکترونیکی مشتریان حقیقی را از وب‌سایت بانک سامان، بخش دستیار بانکی تکمیل و کد رهگیری دریافت کنند.

آقابابایی افزود: پس از تکمیل فرم مربوطه، فرایند افتتاح حساب متقاضیان با مراجعه به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور، به سرعت انجام می‌شود.

علاقمندان برای اطلاع از جزییات بیشتر این خدمت و سایر خدمات بانک سامان، می‌توانند به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز سامان‌ ارتباط با شماره تلفن 6422-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-18 12:54

افزودن دیدگاه جدید