کد مطلب: 

174030
دکتر واعظی در شورای اداری شهرستان رودبار:

توافق در مذاکرات به معنی رفع همه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیست

دکتر واعظی که به همراه ریاست جمهوری به استان گیلان سفر کرده بود در شورای اداری شهرستان رودبار شرکت و تاکید کرد: رسیدن به تفاهم و یا توافق در مذاکرات به معنی رفع همه مشکلات و به خصوص مسایل اقتصادی و معیشتی مردم نیست.
توافق در مذاکرات به معنی رفع همه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیست

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی با اشاره به سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان گیلان گفت: خدمت به مردم همواره از دغدغه های مهم دولت تدبیر و امید است و تلاش دارد تا در جهت خدمت رسانی به مردم گام های اساسی و ماندگار بردارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن ابراز خرسندی از حضور کاروان تدبیر و امید در  استان گیلان گفت: حضور هیات دولت در هر استان با بهره برداری از برخی طرحهای به اتمام رسیده، پیگیری و گزارش عملکرد از طرحهای در حال اجراء و آغاز به کار برخی طرحهای قابل اجراء  است.

واعظی در ادامه با اشاره به ابعاد سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت گفت: برنامه دیگر دولت آن است که متناسب با کارشناسی های انجام شده و ظرفیت و پتانسیل هر استان چند طرح بزرگ و در سطح ملی را برای اجراء در دستور کار قرار دهد

وی افزود: نباید برای مردم عزیزمان توقعاتی را به وجود آوریم که توانایی و پتانسیل انجام آن را در استان مذکور نداشته باشیم و شرمنده مردم شویم.

وزیر ارتباطات با تقدیر و تشکر از هدایتهای داعیانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) به دولت تدبیر و امید گفت: دکتر روحانی در تمامی امور و از جمله تعیین خط و مشی های سیاست خارجی و امور هسته ای با مقام معظم رهبری هماهنگی های لازم را دارد و اگر امروز توفیقاتی حاصل شد نتیجه همین هماهنگی است.

واعظی با برشمردن برخی اهداف دولت تدبیر و امید گفت: در میان اهداف دولت دو هدف سیاست خارجی و موضوع اقتصاد کشور دارای اولویت است

وی با بیان برخی از تلاشهای دولت در زمینه اقتصادی گفت: دولت با رونق اقتصادی و کنترل تورم توانست به برخی اهداف خود در اقتصاد دست یابد و این روند به همراه ایجاد فضای کسب و کار و اشتغال همچنان با قدرت پیگیری خواهد شد.

واعظی افزود: اینکه دولت توانست تورم را از 40 درصد ابتدای دولت به 15 درصد برساند از نمونه های توجه به این حوزه است.

وزیر ارتباطات با ترسیم فضای مذاکرات هسته ای و حضور قدرتهای جهانی در آن گفت: انشاالله در 3 ماه آینده اخبار خوشی در حوزه سیاست خارجی به مردم می دهیم.

وی افزود: البته رسیدن به تفاهم و یا توافق در مذاکرات به معنی رفع همه مشکلات و به خصوص مسایل اقتصادی و معیشتی مردم نیست، اما با تفاهم و در ادامه توافق، چهره تعاملی نظام جمهوری اسلامی ایران برای دنیا به اثبات رسیده و بر اقتدار و قدرت کشورمان افزوده خواهد شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان رودبار، امام جمعه شهرهای رودبار، رستم اباد، لوشان و منجیل نیز حضور داشته و به بیان دیدگاهها و نظرات خود در مورد عملکرد دولت و مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان پرداختند.

انتهای پیام

عکس: امیر مجتبی واعظی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-17 01:35

دیدگاه‌ها

تصویر مهدی
ضمن تشکراززحمات دولت وتیم دکترظریف.مابااعتمادکامل به دولت محترم رأی دادیم والان هم ثمره اعتمادمان رامیبینیم.ولی ملت میدانند که این همه فقروفلاکت نتیجه بیکفایتی بعضی از ناواردان قبلی بوده.اما این دلیل نمیشه که بابازشدن اقتصاد دنیا به روی ما بازهم منتطر فقر وبدبختی باشیم خواهش میکنیم که دیگه ازاین حرفهای ناامیدکننده نزنید.....
ارسال شده توسط مهدی در 30 فروردين 94 - 23:52

افزودن دیدگاه جدید