کد مطلب: 

174011

ربوده شدن مجری صدا و سیما توسط چهار مرد نقابدار

چهار مرد که لباس مأموران پلیس نوپو را به تن داشتند چند ساعت بعد از ربودن مجری سابق صدا و سیما، او را رها کردند و مجری سابق صدا و سیما از این حادثه جان سالم به در برد.
ربوده شدن مجری صدا و سیما توسط چهار مرد نقابدار

به گزارش سیتنا به نقل از روزنامه جوان، ساعت 8 و 10 دقیقه صبح روز دوشنبه 24 فروردین ماه سال 94، مأموران کلانتری 141 گلستان در جریان ربودن مدیر عامل پروژه مسکونی تجاری مهستان از سوی افراد ناشناس قرار گرفتند. پس از اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری راهی محل حادثه در انتهای خیابان کاج شهرک راه‌آهن شدند.

نخستین بررسی‌ها نشان داد پروژه مسکونی تجاری 333 واحدی مهستان متعلق به شبکه قرآن و اداره کل اخبار برون مرزی صدا و سیما است و لحظاتی قبل مدیرعامل که علی اسماعیلی نام داشت و از مجریان سابق این شبکه بوده از سوی چهار مرد نقابدار ربوده و به مکان نامعلومی منتقل شده است. در بررسی‌های بعدی مشخص شد چهار مرد نقابدار، نگهبان پروژه را که مرد جوانی بود به شدت کتک زده و تلفن همراهش را هم به سرقت برده‌اند.

نگهبان پروژه که تنها شاهد این آدم‌ربایی بود به پلیس گفت: ساعت 8 و 10 دقیقه صبح بود که مدیر عامل با خودرو 206 جلوی ساختمان توقف کرد. وقتی از خودرو‌اش پیاده شد خودرو مگان مشکی رنگی جلوی خودروی مدیر عامل توقف کرد و سه مرد نقابدار که لباس مشکی مأموران پلیس نوپو را پوشیده و مسلح به باتوم برقی بودند از داخل خودرو پیاده شدند و مدیرعامل را بدون اینکه حکمی نشان دهند یا سؤالی بپرسند به زور به داخل خودو مگان کشاندند.

در حالی که مجری سابق صدا و سیما در مقابل آنها مقاومت می‌کرد من به آنها مشکوک شدم و با گوشی همراهم تلفن پلیس را گرفتم تا موضوع را اطلاع دهم که سه نفر از آنها به من حمله کردند و گوشی‌ام را گرفتند. مردان مهاجم که فقط چشمانشان مشخص بود مرا با باتوم برقی و مشت و لگد به شدت کتک زدند و گوشی‌ام را زیر پایشان له کردند و بعد هم گوشی له شده را برداشتند و به سرعت با خودرو مگان از محل گریختند. وقتی خواستم شماره پلاک خودروی آنها را یادداشت کنم، متوجه شدم روی پلاک را با چسب پوشانده‌اند.

 پس از طرح این شکایت از طرف این فرد تیمی زبده از مأموران مبارزه با آدم ربایی پلیس آگاهی دست به تحقیق زدند. در حالی که کارآگاهان، تحقیقات را برای شناسایی آدم‌ربایان آغاز کرده بودند، بررسی‌ها نشان داد آدم‌ربایان چند ساعت بعد از حادثه مجری سابق صدا و سیما را آزاد کرده‌اند و وی در سلامت به سر می برد. همچنین مشخص شد آدم‌ربایان در این حادثه کیف‌دستی مرد ربوده شده را که حاوی مدارک و چک و پول بود، ربوده کرده‌اند. تحقیقات درباره این حادثه همچنان از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.

نگهبان پروژه مسکونی مهستان به خبرنگار ما گفته است: مردان نقابدار باتوم برقی داشتند و از نوع پوششان فکر کردم مأمور پلیس هستند اما بعد فهمیدم ‌ آنها آدم‌ربا بوده‌اند. بعد از حادثه ما به شدت شوکه شده بودیم که نزدیک ظهر مشاهده کردیم مدیر عامل پروژه وارد ساختمان شد و فهمیدیم آدم‌ربایان او را بعد از چند ساعت آزاد کرده‌اند. وی در ادامه گفت: من درباره انگیزه این حادثه خبری ندارم اما تا جایی که اطلاع دارم این پروژه در این دوسال که در حال ساخت است، هیچ مشکلی نداشته و درگیری پیش نیامده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-15 23:48

افزودن دیدگاه جدید