کد مطلب: 

173949

27 درصد کارمندان وزارت ارتباطات را بانوان تشکیل می دهند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم گرامیداشت مقام زن با تاکید بر حضور موفق زنان ایرانی ، در عرصه های اجتماعی گفت: باید خودرا برای حضور گسترده بانوان درحوزه های علمی و اجرایی آماده کنیم
27 درصد کارمندان وزارت ارتباطات را بانوان تشکیل می دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت: دکتر واعظی با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و همچنین ولادت حضرت امام خمینی (ره) گفت: تلاش می کنیم نگاه یکسانی در وزارت ارتباطات بین مردان و زنان کارمند، وجودداشته یاشد

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) الگوی تکامل یافته برای زن مسلمان و شیعه ایرانی است ادامه داد: وفادارای ، همسرداری و انجام وظیفه مادری، از جمله نکات ارزنده شخصیت حضرت زهرا (س) به عنوان الگویی برجسته است .

واعظی به حضور موفق زنان در عرصه های بین المللی و پزشکی، پس از پیروزی انقلاب، اشاره کردو افزود: امروز دانشگاههای کشور شاهد حضور بیشتر بانوان در مقایسه با آقایان است و این بدان معنا است که لازم است خود را برای حضوربیشتر زنان در عرصه های اجتماعی آماده کنیم.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) چه قبل و بعد از انقلاب برای زنان جایگاه رفیعی قائل بود و این مهم بدان معنا است که بدون حضور پررنگ زنان، جامعه به تکامل نمی رسد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه اصولا جوامعی پیشرفت می کنند که مسئله تحکیم خانواده به عنوان نقطه قوت در آن هامطرح باشد،افزود: تربیت فرزندان در تعیین سرنوشت یک کشور، بسیار حائز اهمیت است و اسلام نیز جایگاه والایی برای نقش مادران قائل است .

واعظی اظهار کرد: زنان در محیط کار از مردان مسئولیت پذیری بیشتری دارند و همواره به مدیران توصیه می کنم که در شرایط مساوی ، در بخش مدیریتی ، ازبانوان استفاده کنند.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه حدود 27 درصد کارمندان وزارت ارتباطات را بانوان تشکیل می دهند افزود: لازم است برای پیشرفت در عرصه های اجتماعی و محیط کار، بانوان نیزخود را باور کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-13 00:35

افزودن دیدگاه جدید