کد مطلب: 

173924
واکنش‌های متفاوت کاربران فضای مجازی به تحریم عمره؛

موافقت 97 درصدی کاربران سایت انتخاب با تحریم عمره

نظر به رفتار موهن عربستان در برخورد با زائران ایرانی، نزدیک به 97 درصد کاربران شرکت کننده در نظرسنجی اینترنتی سایت انتخاب به با ایده «تحریم عمره» موافقت کردند.
موافقت 97 درصدی کاربران سایت انتخاب با تحریم عمره

به گزارش سیتنا، طی روزهای اخیر سایت خبری انتخاب با برگزاری نظرسنجی اینترنتی تحت عنوان "نظر به رفتار موهن عربستان در برخورد با زائران ایرانی، آیا با ایده «تحریم عمره» موافق هستید؟" کاربران را به شرکت در این نظرسنجی دعوت کرده است.

تا لحظه‌ی ارسال این خبر 306 هزار 202 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده که 96.89 درصد از آنها به سوال این نظرسنجی پاسخ مثبت داده اند.

گفتنی است؛ طی روزهای اخیر و در پی تعرض به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده بحث "تحریم عمره" با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی روبرو شده است؛ در این میان برخی از کاربران عدم حضور ایرانیان در مناسک عمره و حتی قطع رابطه با عربستان را عاملی جهت تحت فشار قرار دادن دولت آل سعود می‌دادند، اما برخی دیگر معتقدند که تحریم عمره تأثیر چندانی بر وضعیت مالی آل سعود ندارد بلکه تنها فرصتی به آنان می‌دهد که در فضای عدم حضور شیعه در عربستان بر تبلیغات مسموم خویش برای مسلمانان وسعت دهند و با مرزبندی مسلمانان و جداساختن شیعه از پیکره امت اسلامی، بر طبل تفرقه بین مسلمانان بیشتر بکوبند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-11 22:21

افزودن دیدگاه جدید