کد مطلب: 

17388

بازشدن 48 ساعته‎ی رومینگ ایرانسل به سمت رایتل!

بازشدن 48 ساعته‎ی رومینگ ایرانسل به سمت رایتل!

مدیر عامل ایرانسل، گفت: قرار شد در بخش‌هایی که شبکه‎ی رایتل پوشش ندارد، رومینگ شبکه‎ی ایرانسل باز باشد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از صفحه‎ی رسمی توئیتر ایرانسل، "علیرضا قلمبر دزفولی" در هشتمین سالروز بهره‌برداری از شبکه‌ی تلفن همراه این اپراتور در پاسخ به خبرنگاران مبنی بر قطع رومینگ ملی از سوی ایرانسل پس از دریافت مجوز اینترنت نسل سه و چهار تلفن همراه، گفت: رومینگ ملی در رگولاتوری پیش نیاز صدور پروانه‎ی نسل‌های بالاتر مطرح شد.
وی با اشاره به درخواست رگولاتوری برای انتقال رومینگ ایرانسل به سمت رایتل، خاطرنشان کرد: رگولاتوری از ما موقتا خواست رومینگ را در کل شبکه برای 48 ساعت به سمت رایتل باز کنیم.

مدیرعامل شرکت ایرانسل، تاکید کرد: رومینگ برای تکمیل پوشش شبکه است و قرار شد در آن بخش‌هایی که شبکه رایتل پوشش ندارد، رومینگ شبکه ایرانسل باز باشد.

 

در همین حال خبرگزاری فارس در تشریح این بخش از اظهارات مدیرعامل ایرانسل نوشت:

 

"مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در پاسخ به سؤالی درباره گلایه یکی از اپراتورهای تلفن همراه بابت رومینگ ملی گفت: رومینگ ملی پیش‌نیاز صدور مجوز نسل 3 و 4 از سوی رگولاتوری بود. رایتل در آن زمان از ما می‌خواست که کل شبکه خود را روی آن باز کنیم در حالی که ما اعتقاد داشتیم در جایی که رایتل پوشش دارد نیاز به این کار نیست.

وی گفت: رایتل معتقد بود نه تنها روی لک بلکه روی سل نیز رومینگ باز شود که ما مخالف بودیم و درنهایت در هنگام صدور مجوز نسل 3 رگولاتوری موقتاً از ما خواست که شبکه را روی رایتل باز کنیم و اکنون نامه رایتل موجود است که تنها برای 24 ساعت این درخواست را ارائه کرده است.

دزفولی ادامه داد: به این ترتیب، کل شبکه برای 48 ساعت روی رایتل باز شد تا موضوع رومینگ که پیش‌شرط مجوز بود رعایت شود. در ادامه قرار شد در جایی که رایتل سرویس ندارد سرویس رومینگ ملی اپراتورهای دیگر به این اپراتور ارائه شود و ارائه خدمات برای تنها تکمیل پوشش باشد نه برای همه جا.

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل افزود: درنهایت بخشی از شبکه رایتل که پوشش ندارد و معادل 50 درصد شبکه ایرانسل است، در لک‌ها پوشش باز شد و رایتلی‌ها هم‌اکنون از این سرویس استفاده می‌کنند".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-25 08:45

افزودن دیدگاه جدید