کد مطلب: 

17372

واگذاری کلکسیونری تمبرهای پستی به بخش خصوصی

واگذاری کلکسیونری تمبرهای پستی به بخش خصوصی

بخشی از فعالیت های فیلاتلیک و تمبرشناسی شرکت پست به منظور توسعه امور مجموعه داری و کلکسیونری تمبرهای پستی به بخش خصوصی واگذار می شود.

 

به گزارش سیتنا، کیوانی مدیرکل بازاریابی و برررسی های اقتصادی شرکت پست، افزود: براساس قرارداد منعقد شده با بخش خصوصی تمامی امور مربوط به امور مشترکین تمبرهای پستی شامل پذیرش مشترک، آماده سازی و ارسال تمبرهای مشترکین، اخذ ودیعه مشترکین، تولید و فروش اقلام فیلاتلیک نظیر آلبوم های تمبر، پاکات مهر روز، کارت پستال و غیره واگذار می گردد.

 

وی تهیه نرم افزار امور مشترکین، تشکیل پرونده و تخصیص شماره اشتراک تمبر ، نظرسنجی مشترکین، ارسال فایل اطلاعات مشترکین به پست به صورت ماهانه،برگزاری نمایشگاه اختصاصی تمبر و فیلاتلیک و غیره را از مهمترین تعهدات طرف قرارداد برشمرد.

 

کیوانی با اشاره به این که اداره کل پست خراسان رضوی به عنوان نماینده این قرارداد معرفی شده است خاطرنشان کرد: براساس مفاد قرارداد مذکور پست موظف است پیمانکار را به سازمان ها، شرکت ها و نهادهای دولتی و خصوصی به منظور جذب مشترکین جدید معرفی نماید.

 

وی ادامه داد: همچنین پست متعهد شده است راساً مشترک جذب ننموده و صرفاً به نیابت از سوی پیمانکار براساس نرخ های مصوب به صورت الکترونیکی در واحدهای پستی ثبت نام نماید.

 

کیوانی با بیان این که قرارداد مذکور در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی اجرا می گردد خاطر نشان کرد: زمان اجرای این قرارداد مدت 3 سال تعیین شده است که در پایان هرسال با توافق طرفین برای سال بعد تمدید خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-23 19:15

افزودن دیدگاه جدید