کد مطلب: 

173712
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

لزوم بهینه سازی شبکه‌ی مخابرات کشور و بروز رسانی تجهیزات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بازدید از بخش های اجرایی شرکت مخابرات استان مازندران در ایام نوروز، بر ضرورت بهینه سازی شبکه مخابرات کشور روزآمد ساختن تجهیزات سامانه‌های ارتباطی تاکید کرد.
لزوم بهینه سازی شبکه‌ی مخابرات کشور و بروز رسانی تجهیزات

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس ابراهیمی با حضور در نشست مدیران ستادی و شهرستانهای تابعه شرکت مخابرات مازندران طی سخنانی با تبریک سال نو به ویژه مزین شدن آغاز این سال به نام حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: با عنایت به سجایای اخلاقی این بانوی بزرگ اسلام ، امیدواریم که در ردیف رهروان صدیق آن بانوی مطهر قرارگیریم و درسال جاری توفیق بیشتری درجهت خدمت و ارائه خدمات ارتباطی داشته باشیم و البته به شکلی عملکرد و فعالیت صورت گیرد که بهتر از سالهای گذشته باشد.

وی همچنین با بیان لزوم بهینه سازی شبکه مخابرات کشور و روزآمدساختن تجهیزات سامانه‌های ارتباطی، خاطر نشان کرد: به منظور ارتقای شبکه ، لازم است سامانه‌های سابق T.D.M حتی‌الامکان به طور کامل برچیده شود و تجهیزات IP به عنوان جایگزین این سامانه ها در راستای توسعه شبکه ارتباطات مخابراتی کشور بصورت متمرکز در تمام استانها فراهم گردد.

مهندس ابراهیمی با تاکید بر تقویت بخش بازاریابی در استان ، درخصوص ارتقای ظرفیتهای کاری استان مازندران، افزود : مدیران شهرستانهای استان باید با ارائه اطلاعات دقیق از وضعیت ارتباطی ، درآمدی و نیازهای مشترکان شهرستانها ، ما را درجهت بهره‌برداری حداکثری از موقعیت ویژه مازندران در بخش بازاریابی همراهی کنند تا به عنوان استان پیشرو در عرضه ی خدمات مخابراتی باشد.

وی با قدردانی از فعالیت های مدیران و کارکنان مخابرات استان مازندران ، وجود منابع انسانی غنی این استان را فرصتی بسیارخوب برای بهره گیری درجهت خدمت به مردم و شرکت دانست و افزود: باید قدراین موقعیت را غنیمت شمرد و در راستای بهینه سازی ساختارها و ارتقای خدمات ارتباطی استان برنامه ریزی کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: توسعه شبکه به هر صورت ممکن و مناسب باید صورت گیرد.

وی همچنین خواستار تقویت بیشتر عملکرد در تمام حوزه ها از جمله ارتقای فنی سرویسها و خدمات ، کاهش لاوصولی های مشترکان و دقت در استمرار فعالیتها و ارائه برنامه ها شد.

در این نشست مهندس سیدمحمدجواد موسوی مدیرعامل مخابرات مازندران نیز در سخنانی ضمن خوشامدگویی و تبریک سال نو، به ارائه گزارش عملکرد سال گذشته مخابرات استان درحوزه های فنی و مالی پرداخت.

وی با اشاره به تعداد و کیفیت منابع انسانی مخابرات استان و برخورداری مشترکان مختلف ، خاطر نشان کرد: نیروی انسانی مستعد و با ظرفیت مناسبی در مازندران وجود دارد که نقطه اتکای قابل اعتمادی برای این استان می باشد و دراین راستا به بیش از دومیلیون مشترک در استان سرویس ارائه می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-01 21:41

افزودن دیدگاه جدید