کد مطلب: 

173687

تشریح اهم برنامه‌های شرکت مخابرات ایران برای سال ۹۴

ارتقای ظرفیت و افزایش مشترکان ثابت، سیار و دیتا، به روزرسانی و نوسازی شبکه IP مخابرات ایران و توجه به بازار پهن‌باند مشترکان سازمانی، خانگی و تجاری از اهم برنامه‌های شرکت مخابرات برای توسعه شبکه مخابراتی در سال 94 است.
تشریح اهم برنامه‌های شرکت مخابرات ایران برای سال ۹۴

به گزارش خبرنگار سیتنا، شرکت مخابرات ایران برای سال ۹۴ برنامه‌ها و اقدامات جدید خود را در قالب ۱۶ سرفصل اعلام کرد و  در دستور کار قرار داد.

اهم برنامه‌های این شرکت برای سال ۹۴ به شرح زیر است:

* ارتقای ظرفیت و افزایش مشترکان در حوزه‌های ثابت، سیار و دیتا

* حرکت به سمت بازارهای جدید و ایجاد مراکز داده‌ ابرپایه جهت سرویس‌دهی متمرکز به شرکت‌های گروه و سایرین

* حرکت به سمت بازار پهن‌باند در قالب سازمان‌ها و مشترکین خانگی و تجاری

* حرکت به سمت هم‌افزایی در شبکه‌های سیار و ثابت به منظور کاهش هزینه‌های جاری و افزایش بهره‌وری

* به روزرسانی و نوسازی شبکه IP مخابرات ایران

* پاسخگویی سریع و همه‌جانبه همزمان با انعطاف‌پذیری

* ایفای رسالت اجتماعی در ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی و کمک به توسعه کسب و کارها و رشد اقتصادی و اجتماعی، ایجاد فضای تعامل و همکاری با مشتریان سازمانی

* تغییر در ساختار اداری و سازمانی، به روزرسانی قوانین و مقررات با هدف سرعت بخشیدن به امور

* برنامه محوری در اجرای پروژه‌ها با رویکرد علمی و دانش‌محور

* روزآمدی و استفاده از فناوری‌های نو

* توسعه کاربرد ارتباطات و فناوری اطلاعات در جامعه، با تقویت اقتصاد ملی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری

* همکاری با مجلس شورای اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان بورس و سازمان خصوصی‌سازی با رویکرد جدید

* تدوین استراتژی بلندمدت شرکت مخابرات ایران و سرمایه‌گذاری در بخش‌های جدید

* نقش‌آفرینی در توسعه کلان کشور، از طریق تحقق دولت الکترونیکی

* آینده‌پژوهشی و رصد اطلاعات به روز و کاربست آن در بخش‌های صف و ستاد

* صرفه‌جویی در هزینه‌ها از طریق یکپارچه‌سازی تصمیم‌گیری‌ها و اجرای غیرمتمرکز

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-31 21:56

افزودن دیدگاه جدید