کد مطلب: 

173681
واعظی، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه:

قرار نیست در این دولت به روش گذشته کارهای پوپولیستی صورت گیرد/ چهار سال طول می‌کشد که همه چیز به شرایط اول برگردد

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در نشست اعضای این تشکیلات در استان بوشهر، گفت: نمی شود با دنیا جنگید و ملت و کشور را به تحریم برد و افتخار هم کرد؛ این کاری که در هشت سال گذشته صورت گرفت، چهار سال طول می کشد که همه چیز به شرایط اول برگردد.
قرار نیست در این دولت به روش گذشته کارهای پوپولیستی صورت گیرد/ چهار سال طول می‌کشد که همه چیز به شرایط اول برگردد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی تشکیلات حزب اعتدال و توسعه در بوشهر، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در این نشست که در حاشیه سفر نوروزی وی به استان برگزار شد، گفت: کشور با مسائل و مشکلات زیادی مواجه بود و عملکرد دولت در هشت سال گذشته باعث شد مشکلات کشور مضاعف گردد.

محمود واعظی اظهار داشت: در دولت گذشته ما شاهد بودیم اگر کسی تملق مدیری را نمی کرد با محدویت هایی مواجه می گردید و انواع تهمت ها به افراد زده می شد. از همان دوره خیلی از افراد به فکر افتادند که فعالیت بکنند و خیلی مهم بود که کشور از این حالت خارج بشود که خداوند هم در سال ۹۲ مهر روحانی را به دل مردم انداخت و او رییس جمهور شد.

واعظی تاکید کرد:وقتی دولت تدبیر و امید روی کار آمد و دولت را تحویل گرفتیم اوضاع خیلی بدتر از آن چیزی بود که تصورش را می کردیم.

وی اضافه کرد:در این دولت تلاش شده که از همه نیروهای شایسته استفاده بشود و در بین اعضای دولت افراد با تفکر اعتدالی با دیدگاههای سیاسی متفاوت حضور دارند که این روند در استان ها نیز باید دنبال شود.

واعظی با بیان اینکه قرار نیست در این دولت به روش گذشته کارهای پوپولیستی صورت بگیرد گفت: ارتقاء معیشیت و رفاه مردم از اولویت های اصلی این دولت است. همچنین دو کار با جدیت در دولت دنبال می شود، یکی ساماندهی علمی اقتصاد کشور با استفاده از ظرفیت نخبگان و دیگری ایجاد اشتغال است.

وی بیان کرد: در حوزه اقتصاد تداوم کاهش تورم و رشد اقتصادی و رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال برای سال ۹۴ هدف گذاری شده است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه نمی شود با دنیا جنگید و ملت و کشور را به تحریم برد و افتخار هم کرد، افزود: این کاری که در هشت سال گذشته صورت گرفت، چهار سال طول می کشد که همه چیز به شرایط اول برگردد.

وی با بیان اینکه که امیدواریم که مساله هسته ای در بهار حل بشود گفت: کشورهای خارجی جهت سرمایه گذاری در کشور بسیار مشتاق هستند و دولت توانسته دربحث سیاست خارجی تا حدود زیادی به اهداف خود برسد.

واعظی با بیان اینکه تمامی احزاب در ایران فصلی هستند، افزود: اکثریت احزاب در دولت گذشته فعالیتی نداشتند ولی در این دولت احزاب و روز نامه ها فعال شده اند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: اکنون کشور به تشکیلات منسجم با تفکر اعتدال نیاز دارد که که امیدواریم که این کار توسط حزب اعتدال و توسعه صورت بگیرد.

واعظی ابراز امیدواری کرد:انسجام تشکیلاتی این حزب در استان بوشهر بیشتر بشود و نیروهای معتدل جذب و در مرکز استان و شهرستانها فعالیت بیشتری صورت بگیرد.

کنش های سیاسی کشور با حضور حداکثری مردم

دبیر حزب اعتدال توسعه استان بوشهر نیز در این نشست گفت: احزاب با شکل دادن افکار عمومی می توانند مشارکت سیاسی در جامعه را افزایش دهند.

علیرضا چمکوری با بیان اینکه امروز اعتدال و میانه روی گفتمان غالب کشور شده است افزود: در دو سال گذشته و با تشکیل دولت تدبیر و امید بستری فراهم شده که احزاب فعالیت های گسترده ای داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: شکل گیری حزب اعتدال و توسعه بر اساس اعتدال و میانه روی بوده و اکنون این گفتمان در کشور توسعه پیدا کرده است.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر گفت: تشکیلات حزب در استان بوشهر از سال ۸۴ فعالیت خود را آغاز نموده و این حزب در بین گروه های سیاسی حضور مثبتی داشته است.

چمکوری افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید کنش های سیاسی در راستای حضور حداکثری مردم وجود دارد.

گفتنی است در حاشیه این نشست برخی از اعضای  حزب اعتدال و توسعه در بوشهر به طرح دیدگاههای خود در زمینه مسائل سیاسی و اجتماعی پرداختند.

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-31 01:44

دیدگاه‌ها

تصویر منتقد بی سواد
با سلام خیلی متاسفم که به شیوه اصلاحاتی ها فقط از گذشته انتقاد می کنید. من شما را آدم منصفی می دانستم ولی کم کم خودتون را نشان می دهید. فعلا که علیرغم شعار آزادی منتقدین را با انواع تهمتها می نوازید واقعا جسارت هم حدی دارد متاسفم آقای وزیر!!!
ارسال شده توسط منتقد بی سواد در 15 فروردين 94 - 09:02
تصویر غلام
فعلا که تدبیر و امیدتون معلمان را در فنا میبرد که چهل سال وقت لازم است تا به وضع دو سال پیش برسد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
ارسال شده توسط غلام در 11 فروردين 94 - 08:40

افزودن دیدگاه جدید