کد مطلب: 

17363

حسن روحانی: هیچ‌چیز نمی‌تواند ارتباطات در دنیای امروز را محدود کند

حسن روحانی: هیچ‌چیز نمی‌تواند ارتباطات در دنیای امروز را محدود کند

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در دیدار نخبگان و برگزیدگان استان زنجان با بیان اینکه جهان به سرعت در حال تغییر و تحول است، اظهار داشت: بسیار مهم است که در جامعه امروز زندگی کنیم اما نگاهمان به فردا باشد و از توشه‌های دیروز بهره بگیریم ولی برای فردای جامعه‌ تلاش کنیم.

 

به گزارش سیتنا به نقل از  ایلنا، رییس جمهور با اشاره به گسترش ارتباطات و شبکه‌های ارتباطی در جهان، گفت: هیچ‌چیز نمی‌تواند ارتباطات در دنیای امروز را محدود کند.

روحانی وجود فاصله و جدایی را سرلوحه همه مشکلات جامعه دانست و گفت: تا زمانی که این مشکل حل نشود، حرکت به سمت توسعه کند خواهد بود هنوز در جامعه با هم قهریم و به بهانه‌های مختلف از هم جدا شده‌ایم، راه‌حل غلبه بر این شرایط آن است که همه با هم گفت‌وگو و تعامل داشته باشیم.

رییس جمهوری گفت: چنین نیست که همه یک نوع اندیشه و تفکر داشته باشند، وجود اختلاف‌نظر طبیعی است، اما چرا باید به بطور مصنوعی در جهت ایجاد و افزایش فاصله‌ حرکت شود.

روحانی تصریح کرد: باید فاصله‌ها را کم کرده و همدیگر را تحمل کنیم و بدانیم حذف یک فرد، جناح، فکر و اندیشه امکان‌ناپذیر است.

 

سیتنا اضافه می‎کند: با اتمام مهلت دستگاه قضا به وزارت ارتباطات برای فرآهم آوردن زمینه و بستر فنی مورد نیاز مسدودسازی و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه‎های اجتماعی نظیر وآتس آپ، وایبر و تانگو، سخنان اخیر رییس جمهور مبنی بر گسترش استفاده از ارتباطات، حاکی از نگاه متفاوت به استفاده از ابزارهای ارتباطی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-23 07:54

افزودن دیدگاه جدید