کد مطلب: 

173627
با تلویزیون همراه رایتل هیچ برنامه‌ی تلویزیونی را از دست ندهید؛

پخش زنده‌ی برنامه‌های نوروزی تلویزیون برای رایتلی‌ها

اگر در راه هستید و یا به هر دلیلی برای تماشای برنامه‌ی تلویزیونی مورد علاقه خود در ایام نوروز دسترسی به دستگاه تلویزیون ندارید، تلویزیون همراه رایتل بهترین راه حل برای شما خواهد بود.
پخش زنده‌ی برنامه‌های نوروزی تلویزیون برای رایتلی‌ها

به گزارش خبرنگار سیتنا (CITNA.IR)، اکنون که چندین ماه از راه‎اندازی دو سرویس رادیو و تلویزیون همراه رایتل می‎گذرد و مشترکان این اپراتور از مزایای استفاده از این سرویس‎های مدرن بهره مند شده‎اند، سایر مشترکان تلفن همراه در کشورمان نیز در صدد استفاده از این خدمات جدید رایتل هستند.

با استفاده از این سرویس‎ رایتل که با همراهی صداوسیما به بهره برداری رسید، مشترکین رایتل می‎توانند با استفاده از سیم‎کارت و اینترنت این اپراتور با سرعت و کیفیت مطلوب به شبکه‎های رادیویی و تلویزیونی دسترسی پیدا کنند.

اکنون مشترکان رایتل با استفاده از این سرویس به کانال‎های تلویزیونی و شبکه‎‎های رادیویی داخلی دسترسی دارند و با هزینه‎ای به مراتب پایین‎تر نسبت به موارد مشابه (شنیدن کانال های رادیویی و تلویزیونی روی وب) می‎توانند از این خدمات بهره برند.

گفتنی است؛ برای استفاده از رادیو - تلویزیون همراه رایتل لازم است سرویس انتقال داده رایتل خود را بدون هزینه‎ی اضافی و تنها با مراجعه به آدرس tv.rightel.ir فعال و گزینه‎ی رادیو/تلویزیون رایتل را انتخاب کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-26 14:59

افزودن دیدگاه جدید