کد مطلب: 

173624

هشدار اینترنتی به مسافران نوروزی

رییس پلیس فتای استان سمنان، گفت: مسافران نوروزی به اینترنت بی سیم رایگان هتل ها و محل های اقامتی اعتماد نکنند.
هشدار اینترنتی به مسافران نوروزی

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ سید علی میراحمدی، تاکید کرد: مسافران اسکان یافته در هتل ها و دیگر مراکز اقامتی برای انجام امور بانکی یا چک کردن حساب های کاربری از اینترنت بی سیم این مراکز تا حد ممکن استفاده نکنند.

وی با اشاره به استفاده روز افزون از ابزارهای مجهز به وای فای در بین مردم، تصریح کرد: این امر باعث ارایه اینترنت بی سیم در بسیاری از اماکن عمومی مانند رستوران، کتابخانه، فرودگاه و ... شده است.

وی افزود: بسیاری از شبکه های ارایه دهنده اینترنت بی سیم رایگان دارای امنیت لازم و مناسب نیستند و اطلاعات کاربران ممکن است در معرض سوءاستفاده قرار گیرد.

میراحمدی به کاربران توصیه کرد: شهروندان اطلاعات شخصی و بانکی خود را در رایانه ها ذخیره نکنند، از اشتراک گذاری اطلاعات خود در طول سفر خودداری کنند و پس از اتمام استفاده از حساب کاربری، از گزینه خروج استفاده کنند.

رییس پلیس فتا استان سمنان ادامه داد: مسافران نوروزی برای اتصال دستگاه خود به اینترنت بی سیم یا وای فای از گذرواژه دارای امنیت بالا استفاده کنند و در صورت استفاده نکردن از اینترنت، وای فای دستگاه خود را خاموش نگه دارند.

پلیس فتا (پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات) به منظور ایجاد امنیت در فضای سایبری و مجازی ایجاد شده است و توصیه به کاربران برای کاهش امکان سوءاستفاده های مختلف ارایه می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-26 02:21

افزودن دیدگاه جدید