کد مطلب: 

173615
در راستای دستور وزیر ارتباطات برای نظارت بر خدمت رسانی اپراتورها در ایام نوروز، صورت می‌گیرد:

نظرسنجی سیتنا در خصوص کیفیت سرویس دهی اپراتورهای تلفن همراه

در نظرسنجی سیتنا در خصوص رضایت از سرویس دهی اپراتورهای تلفن همراه شرکت کنید و به سوال "رضایت شما از سرویس دهی کدامیک از اپراتورها در ایام نوروز امسال بیشتر است؟" پاسخ دهید.
نظرسنجی سیتنا در خصوص کیفیت سرویس دهی اپراتورهای تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از این، بر تلاش وزارتخانه تحت امرش در برقراری ارتباطات امن و با کمترین اختلال تاکید کرد و گفت: لازم است اپراتورهای موبایل، کیفیت سرویس‌دهی در ایام نوروز را بالا برند؛ براین اساس تمامی تلاش این است که با همکاری رگولاتوری، شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکتهای ارائه دهنده خدمات، اختلالات و مشکلات مقطعی را به پایین ترین حد ممکن برسانیم.

وی، نظارت و خدمت رسانی اپراتورهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در ایام نوروز را ضروری برشمرده و تاکید کرده بود: با تشکیل کارگروه نظارت بر خدمات اپراتورها، وزارت ارتباطات آمادگی دارد نسبت به رفع مشکلات ارتباطی و فناوری اطلاعات تمامی مشترکان در ایام نوروز، اقدام کند.

واعظی با تاکید بر اینکه امسال اولین تجربه در ارائه خدمات نسل سه و چهارموبایل در ایام نوروز محسوب می شود که انتقال ترافیک دیتا را از طریق موبایل ممکن می‌سازد، اضافه کرد: با توجه به درخواست بالای مردم برای تماس و ارسال پیامک در طول عید نوروز، کمیته‌ای مختص ایام نوروز تشکیل داده‌ایم که قرار است شبانه‌روزی در نقاط مختلف کشور و در تهران حضور داشته و شبکه‌های تلفن ثابت، تلفن‌همراه و اینترنت را کاملا زیرنظر بگیرد تا مردم بدون مشکل و به‌راحتی بتوانند از امکانات موجود استفاده کنند.

وزیر ارتباطات یکی از مهم‌ترین وظایف این کمیته را ارسال فوری آنتن های سیار به مناطقی عنوان کرد که تعداد مشترکین افزایش می‌یابد و گفت: همچنین این کمیته مشکل ارتباطی را در مناطقی که ترافیک بالا می‌رود با افزایش کانال‌ها به حداقل می‌رساند. از طرف دیگر در ایام عید، بسیاری از مراکز خدماتی- ارتباطی تعطیل هستند و ممکن است در تعطیلات دچار مشکل شوند. به همین‌خاطر چنانچه کابل یا ارتباطی در این مراکز قطع شود این کمیته باید سریعا آن‌را شناسایی کرده و نسبت به رفع آن اقدام کند.

واعطی در مورد وضعیت آنتن‌دهی‌ تلفن همراه در جاده‌ها‌ نیز گفت: محورها و مناطقی که در ایام عید سال‌های گذشته با حجم بالای خودرو روبه‌رو شده و احتمال دارد قفل شوند، شناسایی شده‌اند. برای اینگونه محورهای مواصلاتی مثل محورهای شمال کشور یا محورهایی که به سمت مشهد مقدس ختم می‌شوند، این کمیته حضو پررنگ‌تری دارد و باید برای انتقال دکل متحرک آماده‌تر باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-25 13:07

افزودن دیدگاه جدید