کد مطلب: 

173529

رمزگشایی اینستاگرامی آزاده نامداری از برنامه‌ی مهاجرتش!

در چند روز گذشته آزاده نامداری بارها در اینستاگرامش از برنامه "خانومی که شما باشی" سخن گفته بود که قرار بود در عیدنوروز پخش شود و حالا در خبر جدیدی و یادداشت دیگری از عدم پخش این برنامه در ایام نوروز سخن گفته است.
رمزگشایی اینستاگرامی آزاده نامداری از برنامه‌ی مهاجرتش!

به گزارش سیتنا، آزاده نامداری در اینستاگرامش ابتدا خبر از عدم پخش برنامه نوروزی‌اش داد و نسبت به دلیل عدم پخش آن اظهار بی اطلاعی کرد و البته این اتفاق را به کسانی‌که بابت آن خوشحال شده‌اند تبریک گفت، اما ساعتی بعد نامداری این پست را پاک کرد و به جای آن نوشت که بابت عدم پخش برنامه پیگیر شدم و گفتند که انشاالله در یک فرصت مناسب پخش خواهد شد.

به گفته نامداری، "خانومی که شما باشی"  مستندی شش قسمتی می باشد که برای ایام فاطمیه تدارک دیده شده بود، درباره شش خانوم که به طرز دردناکی همسران خود را از دست داده بودند.

حالا و در تازه ترین پست آزاده نامداری در اینستاگرام این چنین نوشته است:

سلام،،نوشته ای در یکی از سایتها باعث شد امروز تعداد زیادی از همکاران و دوستانم بویژه اهالی رسانه بمن زنگ بزنند، و صحت و سقم مطلب این سایت محترم رو جویا بشن. تا الان ساکت بودم، اما فکر میکنم باید به نکاتی اشاره کنم، من آزاده نامداری هستم،، یازده سال در تلویزیون کارکردم. و با قلبم کارکردم. الان مستند من پخش نشد، آنتن روتین ندارم. مجری سال تحویل نیستم.. اما، اما،، من هرگز به وطنم به تفکرم، به عقایدم، پشت نمیکنم، شاید برای فرصت مطالعاتی دلم بخواد برای مدتی مهاجرت کنم اما هرگز و هرگز این به معنی حضور در شبکه های غیرداخلی نیست. من متعلق به این خاک و به این قابم.. حتی اگه سالها ازش دور باشم... من آزاده نامداری هستم. شاید مدیران محترم منو با وجود اینهمه مجری تقلبی. فیک فراموش کردن اما من با عرق و کلی طرح و ایده و علاقه همچنان سرزنده هستم... و به سرزمینم پشت نمیکنم. هرگز‌...

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-18 01:08

دیدگاه‌ها

تصویر آزاده
نمی دونم مسلک دیگران به دیگران چه؟ بعضی مردها غیرت را و اسلام و مذهب و دین را ابزاری برای تامین باد غبغب می دانند. بوقلمون صفت ها به این زن بی حرمتی شده. از این پس هر چه و به هر که بگوید؛ حق دارد! حق!
ارسال شده توسط آزاده در 04 فروردين 94 - 17:05
تصویر سعید
خانمی که شما باشی باید دید وقتی رفتی اونور اب ازادی میشی یا ازاده زن.ازشیفتگی گل شیفته نشی !!
ارسال شده توسط سعید در 28 اسفند 93 - 01:05

افزودن دیدگاه جدید