کد مطلب: 

173451

"رایتل" پیشتاز عرضه‌ی سیم‌کارت‌‌های ویژه‌ی کودکان

با توجه به نیاز بازار و در چهارچوب مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سیم‌کارت‌ کودک رایتل به همراه ویژه نامه نوروزی نبات عرضه شد.
"رایتل" پیشتاز عرضه‌ی سیم‌کارت‌‌های ویژه‌ی کودکان

به گزارش سیتنا، با توجه به نیاز بازار و در چهارچوب مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سیم­‌کارت­ کودک رایتل به همراه ویژه نامه نوروزی نبات عرضه شد.

بر اساس این خبر در این فاز، کانال توزیع سیم­‌کارت کودک تنها از طریق مجله نبات و با استفاده از کارت هدیه الصاق شده در صفحه توضیحات طرح رایتل است.

گفتنی است جهت استفاده از کارت هدیه کافی است متقاضی ضمن مراجعه به وب سایت رایتل، صفحه ثبت نام و خرید/ کارت هدیه و با طی کردن فرایند خرید، دو عدد سیم­‌کارت اعتباری یکی برای کودک و دیگری برای والد را درب منزل خود دریافت نماید، که متقاضی جهت دریافت بسته کودک تنها مبلغ 10 هزار تومان پرداخت می کند.

این گزارش می‌­افزاید که بسته‌ آغازین سیم‌کارت اختصاص داده شده به پدر و مادر  شامل 100 مگابایت اینترنت یک ماهه بوده و بسته‌آغازین سیم‌کارت کودک نیز مشتمل بر 10 گیگابایت حجم مصرفی جهت استفاده از خدمات پیش بینی شده برای سیم‌­کارت کودک است.

لازم به ذکر است تمامی خدمات مورد نیاز کودکان در فضای اینترنت از طریق این سیم‌­کارت ها در دسترس بوده و سرویس های غیرضروری برای کودک مسدود شده است.

بر اساس تمهیدات پیش بینی شده از طریق سیم‌­کارت کودک قابلیت مشاهده صدها عنوان کارتون و انیمیشن از طریق سرویس رایتونز رایتل، ده ها ساعت مشاهده شبکه پویا، دسترسی به هزاران کارتون در سرویس آپارات کودک و همینطور مجموعه ای متنوع از داستان، بازی و سرگرمی نبات در آدرس www.nabaat.ir،  برنامه های کاربردی (اپلیکیشن) ارایه شده توسط مجموعه نبات، نرم افزار واقعیت افزوده بادبادک که از طریق آن دیدن و شنیدن مجله نبات علاوه بر خواندن آن برای کودکان علاقه مند به استفاده از ابزار نوین ارتباطی امکان پذیر است.

شایان ذکر است علاقه مندان برای استفاده از  این کالای فرهنگی، می­توانند نسبت به خرید ویژه نامه نوروزی نبات که از طریق کیوسک های روزنامه فروشی، مهدکودک ها و سوپرمارکت ها برای عموم علاقه مندان در دسترس است، اقدام نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-14 01:36

افزودن دیدگاه جدید