کد مطلب: 

173447

رونمایی از ساعت‌های مچی گران قیمت اپل (+عکس)

اگر قهرمانان بعضی فیلم های علمی ـ تخیلی با ساعت های هوشمند خود با یکدیگر ارتباط برقرار می کردند یا از آن به عنوان جعبه ابزار همه کاره استفاده می کردند، حالا شرکت اپل پس از مدتها انتظار ساعت هوشمندی را که بسیاری در کشورهای توسعه یافته در انتظار آن بودند رونمایی کرده است.
رونمایی از ساعت‌های مچی گران قیمت اپل (+عکس)

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از رویترز، اپل در این مراسم اعلام کرد که این ساعت‌ها با قیمت پایه ۱۷ هزار دلار عرضه می‌شوند. این ساعت‌ها تحولی در کارنامه کمپانی اپل به شمار می‌آیند.

قیمت بسیار بالای ساعت‌های مچی اپل در مقایسه با دیگر محصولات این شرکت سبب شده ساعت‌ها مخصوص مشتریانی خاص باشد.

به اعتقاد تحلیل‌گران٬ اپل با ساعت‌های جدید خود قرار است جایی در میان میراث خانوادگی که از فرد به فرد منتقل می‌شود، نیز باز کند.

ساعت‌های هوشمند اپل نه تنها یک محصول تکنولوژیک با قابلیت رقابت در دنیای مد، که به گفته برخی از ناظران با طراحی خیره‌کننده آنها، یک اثری هنری نیز هستند.

با این همه، خریدار یکی از ساعت‌های گران‌بهای اپل به دیگران تنها این پیام را منتقل نمی‌کند که ساعتی زیبا به دست دارد یا همیشه ساعت‌های گرانب‌ها داشته است. او این پیغام را خواهد داد که اپل به حدی از توانایی رسیده است که مشتریان را قانع می‌کند بهای گران‌قیمت‌ترین ابزار نوین تکنولوژیک را بپردازند.

این ساعت‌ها با کمی تغییر به قیمت ۱۰ هزار دلار نیز قرار است برای مشتریانی که قادر به پرداخت ۱۷ هزار دلار نیستند، ارایه شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-14 00:23

افزودن دیدگاه جدید