کد مطلب: 

173426

مجری معروف شبکه سه ممنوع التصویر شد!

سرانجام در دوره مدیریتی سرافزار روبان نخستین ممنوعیت تصویری برای یک مجری مشهور بریده شد.
مجری معروف شبکه سه ممنوع التصویر شد!

به گزارش سیتنا به نقل از البرزنیوز، "م.ح" مجری مشهور شبکه سه که با برنامه سینما گلخانه گل کرد و به شهرت و محبوبیت دست یافت، از هفته پیش در لیست سیاه مجریان شبکه سه قرار گرفته است.

از سوی دیگر با توجه به قانون ممنوعیت حضور مجریان هر شبکه در شبکه های دیگر، "م.ح" امکان حضور در دیگر شبکه ها را نداشته و عملا با این اقدام، به لیست ممنوع التصویری های صداوسیما منتقل خواهد شد.

این مجری مشهور در سال های اخیر فعالیت های موازی و تجاری زیادی به همراه برخی مدیران صداوسیما در حوزه نشر و مطبوعات داشت ولی حالا با آمدن مدیر جدید شبکه سه ورق مثل 10 سال گذشته به نفع برنگشته و او مجبور است سربالایی ممنوع التصویری را تجربه کند.

برخی ناظران معتقدند این اقدامات مدیران صداوسیما به نوعی حیف و میل کردن استعدادهای تلویزیونی است که باعث کوچ و مهاجرت تعداد زیادی از مجریان، گزارشگران، گویندگان و دوبلورهای بعضا توانمند کشورمان به کشورهای دیگر و شبکه های ماهواره ای شده است.

در مقابل، برخی نیز می گویند که صداوسیما حق دارد به دیگر فعالیت های مجریان خود که به دلیل شهرت توسط انتن رسانه ملی به آن دست یافته اند نظارت داشته و از آنها کسب خبر کند.

اهالی رسانه علی اصغر پورمحمدی معاون سیمای محمد سرافراز را فردی با درایت می دانند که با این روند موافق نیست. حال باید منتظر ماند و دید مدت ممنوع التصویری این مجری مشهور چقدر به طول می انجامد؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-12 10:38

افزودن دیدگاه جدید