کد مطلب: 

173400
روابط عمومی فرابورس ایران، خبر داد:

پذیره نویسی بیش از ۲۳۱ هزار اوراق اجاره رایتل در روز دوم

بازار فرابورس ایران امروز شاهد خرید و فروش ۴۶۶ میلیون و ۱۱۰ هزار ورقه بهادار به ارزش ۲ هزار و ۵۳۶ میلیارد و ۵۴۰۰ میلیون ریال بود.
پذیره نویسی بیش از ۲۳۱ هزار اوراق اجاره رایتل در روز دوم

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، در پایان معاملات امروز ۱۹ اسفندماه، ۴۶۶ میلیون و ۱۱۰ هزار ورقه بهادار در ۲۷ هزار و ۲۳۶ نوبت دست به دست شد و ارزش آن ۲ هزار و ۵۳۶ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال رسید.

امروز در حالی که شرکت دارویی البرز بالک با معامله ۱۱ میلیون سهم به ارزش ۵۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داد، شاخص فرابورس روی ۷۱۴ واحد ایستاد.

بیشترین افزایش قیمت مربوط به شرکت البرز بالک و پس از آن شرکت‌های بیمه سامان و نیرو سرمایه و بیشترین کاهش هم نصیب فراورده‌های غذایی و قند چهارمحال، حق تقدم بیمه دی و حق تقدم توکا ریل شده است.

در بازار سوم نیز ۲۳۱ هزار و ۱۶۰ هزار ورقه اجاره سه ماهه رایتل به ارزش ۲۳۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال معامله شد.

در روز جاری، بازار اوراق با درآمد ثابت نیز شاهد معامله ۲۹۰ هزار ورقه اجاره سه ماهه پارس بود و بیشترین حجم معاملات صندوق‌های قابل معامله در اختیار صندوق سرمایه‌گذاری آساس با معامله ۵۰۰ هزار سهم بود.
این گزارش می‌افزاید، با توجه به انتقال نماد معاملاتی بانک خاورمیانه از بازار اول فرابورس ایران به بازار معاملاتی شرکت بورس اوراق بهادار تهران، نماد معاملاتی مذکور در پایان جلسه معاملاتی امروز متوقف شد.
همچنین نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت سنگ آهن گهر زمین، به منظور پرداخت سود علی الحساب سه ماهه اوراق در تاریخ ۲۲/۱۲/۱۳۹۳، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-10 16:41

افزودن دیدگاه جدید