کد مطلب: 

173396
رایتل، حامی تجارت الکترونیک؛

تخفیف های ویژه‌ی فروشگاه‌های اینترنتی در دومین جشنواره‌ی هفته خرید اینترنتی

دومین جشنواره هفته خرید اینترنتی و نخستین دوشنبه بازار اینترنتی کشور با حضور کسب و کارهای اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی کشور برگزار می‌شود.
تخفیف های ویژه‌ی فروشگاه‌های اینترنتی در دومین جشنواره‌ی هفته خرید اینترنتی

به گزارش خبرنگار سیتنا، دومین جشنواره هفته خرید اینترنتی و نخستین دوشنبه بازار اینترنتی کشور از 18 تا 25 اسفند ماه سال جاری با حضور کسب و کارهای اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی کشور در وب‌سایت http://www.eshopfest.ir برگزار می‌شود.

شعار امسال این جشنواره «خرید امن و آسوده با نماد اعتماد الکترونیکی» است و با هدف گسترش و نهادینه سازی فرهنگ خرید اینترنتی و رونق کسب و کار امن در فضای مجازی برپا می‌شود.

گفتنی است؛

  • جشنواره به شکل کاملا مجازی و بدون محدودیت جغرافیایی در داخل کشور، برای مشارکت کسب و کارهای اینترنتی و خریداران برگزار می‌شود؛
  • صرفا کسب و کارهای اینترنتی که از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماد اعتماد الکترونیکی را دریافت نموده‌اند، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند؛
  • کلیه کسب و کارهای شرکت‌کننده در این رویداد می‌بایست تخفیف های ویژه‌ای برای فروش محصولات خود ارائه کنند؛

شرکت رایتل به عنوان حامی این جشنواره، مخاطبان را به بازدید و خرید از آن دعوت کرده است؛ چراکه با خرید از کسب و کارهای اینترنتی دارای «نماد الکترونیکی» راحت و امن خرید می‌کنید.

به خریداران محصولات عرضه شده در این جشنواره، هدایای ارزنده ای نیز اعطاء می شود.

برای خرید به آدرس جشنواره، http://www.eshopfest.ir مراجعه نمایید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-10 15:52

افزودن دیدگاه جدید