کد مطلب: 

173388

رپورتاژ خبری/ صدور مستر کارت و ویزا کارت شخصی برای ایرانیان توسط "ایرانیکارت"

ایرانیان می‌توانند با کمک دپارتمان "ایرانیکارت" برای خود مستر کارت یا ویزا کارت شخصی داشته باشند.
رپورتاژ خبری/ صدور مستر کارت و ویزا کارت شخصی برای ایرانیان توسط "ایرانیکارت"

به گزارش خبرنگار سیتنا، "آرمان ابراهیمی" مدیرعامل مجموعه‌ی ایرانیکارت، در خصوص فعالیت این مجموعه در زمینه صدور کارت های اعتباری، گفت: به صورت کلی این مجموعه جسته و گریخته از حدود 5 سال پیش فعالیت داشته اما شروع فعالیت جدی این مجوعه از 4 سال پیش بوده که به صورت جدی در زمینه مقابله با تحریم ها فعالیت خودمان را آغاز کرده ایم.

وی، ادامه داد: در ابتدا با افتتاح مجموعه "پالیزکمپانی" افتتاح حساب های شرکتی بین المللی جهت شرکت ها و ارگان هایی که حساب بانکی خارجی آنها به هر دلیل بسته شده بود را شروع کردیم و سپس از حدود 3 سال پیش افتتاح حساب های شخصی و صدور ویزا کارت و مستر کارت برای ایرانیان را شروع کردیم.

وی، افزود: هم اکنون ایرانیان می‌توانند با کمک دپارتمان "ایرانیکارت" برای خود مستر کارت یا ویزا کارت شخصی داشته باشند.

وی در خصوص نحوه‌ی افتتاح حساب برای ایرانی‌ها با وجود تحریم های موجود علیه ایران که دقیقا فعالیت های بانکی ایرانیان را نشانه رفته است، گفت: با راهکارهای این مجموعه می‌توان برخی تحریم ها را به صورت مستقیم شکست و یا به هر طریقی از آنها رد شد.

وی افزود: در این راستا می‌توان با راهکارهای خاصی از برخی تحریم ها رد شد و به هر طریق راه خود را باز کرد. یقینا اینکه بنشینیم تا ببینیم تحریم ها کی برداشته می‌شود درست نیست و باید خودمان به هر طریقی که شده کاری کنیم تا به اقتصاد مقاومتی کمک کرده باشیم.

وی در خصوص موانع موجود در این مسیر، گفت: در واقعیت موانع کار ما بسیار زیاد است، ما در صف اول شکستن تحریم ها قرار داریم، جایی که جلوی فعالیت بانکی هر ایرانی گرفته می‌شود. در سال های قبل ما می‌توانستیم در بانک های اروپایی حساب باز کنیم اما متاسفانه هر چه به جلو رفتیم حلقه تنگ تر شده تا جایی که ما فقط چند کشور و بانک در دنیا داریم که می‌توانیم با آنها کار کنیم.

وی ادامه داد: شرایط به قدری سخت است که امور بانکی که در سال‌های قدیم بسیار راحت بود هم اکنون جزئی از سخت ترین امور است، اما به امید خدا ما سخت ایستاده ام و در این راه هر دری بسته شود در دیگری باز خواهیم کرد.

وی در خصوص خدماتی که این شرکت هم اکنون به مشتریان ارائه می‌دهند، گفت: ما خدمات زیادی در زمینه‌ی امور مالی بین المللی برای مشتریان خود داریم، هم اکنون نقد کردن در آمد ارزی مشتریانی که تمایل دارند ارز خود را به داخل بیاورند تخصص ماست، در کنار آن افتتاح حساب های شخصی و شرکتی بین المللی برای اشخاص حقیقی و حقوقی برای گذر از سد تحریم ها، صدور ویزا کارت و مستر کارت برای ایرانی ها، صدور انواع کارت های اعتباری اعم از فیزیکی و مجازی و ... خدمات ماست.

وی در خصوص انواع کارت های اعتباری این شرکت، گفت: ما طیف گسترده ای از کارت ها را پوشش می‌دهیم اما به صورت کلی کارتهای مستر، مستر کارت استاندارد، مستر کارت گلد، ویزا کارت الکترون، ویزا کارت کلاسیک، ویزا کارت گلد، ویزا کارت مجازی، مستر کارت مجازی، ویزا کارت هدیه، مسترکارت هدیه، ویزا کارت تراول و مستر کارت بیسیک جزو کارت های ما محسوب می‌شوند.

وی در خصوص نحوه ارتباطات مشتریان با این شرکت، خاطرنشان کرد: در دنیای الکترونیک مهمترین رکن هر شرکت وب سایت آن شرکت است، که این مورد در مورد ایرانیکارت هم صدق می‌کند، مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب سایت ما هر اطلاعاتی نیاز دارند کسب کنند، همچنین شرکت ما با داشتن 2 دفتر در اصفهان و تهران آماده پاسخگویی به صورت حضوری و تلفنی به تمام مشتریان خود است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-10 14:19

افزودن دیدگاه جدید