کد مطلب: 

173271

بانک سامان گواهینامه اهتمام به کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک گرفت

بانک سامان در چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری در حوزه ارایه خدمات بانکداری الکترونیک، گواهینامه اهتمام به کیفیت را دریافت کرد.
بانک سامان گواهینامه اهتمام به کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک گرفت

به گزارش سیتنا به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، مهدی قرهی معاون اجرایی بانک سامان با اعلام این خبر اظهار داشت: در مراسم پایانی جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور جمعی از مقامات و مدیران ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد، گواهینامه اهتمام به کیفیت در ارایه خدمات بانکداری الکترونیک با امضاء و تأیید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس شورای سیاست‌گذاری به بانک سامان اعطاء شد.

معاون اجرایی بانک سامان درباره اهمیت این جایزه گفت: در این دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری، از میان 55 شرکت دولتی و خصوصی ثبت‌نام کرده در فرآیند جایزه، تنها 20 شرکت موفق به کسب امتیازهای لازم جهت رتبه‌بندی در سطوح جایزه شدند.

قرهی گفت: جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران(ICTINQA) توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پایه‌گذاری شده و سالانه بر اساس مدل ملی ارزیابی کیفیت ایران، جهت شناسایی واحدهای برتر در زمینه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و انتخاب و معرفی برترین‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جایزه دارای سطوح گواهی‌نامه اهتمام به کیفیت، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت و تندیس است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-04 17:06

افزودن دیدگاه جدید