کد مطلب: 

173259

رونمایی از Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge در کنگره جهانی موبایل

Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge در حاشیه کنگره جهانی موبایل MWC سال 2015 در شهر بارسلونا به طوررسمی رونمایی شد. این دو محصول جدید که استاندارد جدیدی در طراحی، و عملکرد در صنعت موبایل به شمار می آیند، تجربه‌ای متفاوت برای کاربران خلق خواهند کرد.
رونمایی از Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge در کنگره جهانی موبایل

به گزارش سیتنا، "جی کی شین" مدیرعامل و رئیس ارتباطات موبایل و فناوری اطلاعات سامسونگ الکترونیکس در این باره می‌گوید: «پس از اعمال نظرات و پیشنهادهای کاربران، بهره گیری از نقاط قوت و ضعف محصولات قبلی و همچنین با به کارگیری فناوری و ایده ای نوآورانه، این دو محصول در قالبی جدید بازآفرینی شدند. سامسونگ با همکاری شرکای قوی و خدمات بروز، تجربه ای تازه را در اختیار کاربران علاقه مند به تلفن‌های هوشمند قرار خواهد داد.»

این دو محصول ترکیبی ظریف از شیشه و فلز هستند. Galaxy S6 Edge با طراحی زیبا، برای اولین بار، تجربه استفاده از نمایشگر خمیده در هر دو طرف دستگاه را برای کاربران خلق کرده است. شیشه به کار رفته در قسمت جلو و پشت این دو محصول، از سخت‌ترین نوع شیشه، کورنینگ گوریلا گلس 4 (Corning Gorilla Glass) انتخاب شده است. رنگ‌های مختلف آن‌ها نیز با الهام از جواهراتی همچون مروارید سفید، یاقوت کبود، پلاتین طلایی، توپاز (زبرجد) آبی و زمرد سبز، طراحی شده که بافت منحصربه‌فردی به این دستگاه بخشیده و نور طبیعی را به زیبایی منعکس می‌کند.

تصاویری زنده و شفاف با دوربینی درخشان
Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge مجهز به دوربینی شگفت‌انگیزند که می توانند تصاویر را به صورت زنده، شفاف و درخشان ثبت ‌کنند. لنز دوربین این گوشی‏ها دارای F1.9 است که تجربه عکاسی با موبایل را در محیط های کم نور متحول خواهد کرد. دوربین پنج مگاپیکسلی جلو و دوربین 16 مگاپیکسلی که در پشت این دو گوشی تعبیه شده، کیفیت تصویری بی نظیر را حتی در تاریکی شب در اختیار کاربران قرار می دهد.

در ضمن قابلیت‌هایی چون (HDR) و لرزه‌گیر اپتیکال هوشمند (OIS) و قابلیت شناسایی IR برای ایجاد تعادل در رنگ سفید (White Balance) در این دوربین‌ها به کاررفته است که در نتیجه، تصاویر با کیفیت بهتر و نزدیک به واقعیت، ثبت می‌شوند. علاوه بر این، سامسونگ به منظور دسترسی سریع به دوربین در مدت‌زمان 0.7 ثانیه، میان‌بری را طراحی کرده تا با دو بار فشردن دکمه خانه، دوربین برای عکاسی آماده شود.

شارژ سریع
Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge از دو نوع شارژ استاندارد بی سیم WPC  و PMA، پشتیبانی می‌کند که می‌تواند از هر نوع سیستم بی‌سیم شارژ که طبق این دو استاندارد فعال است، استفاده کند. این دو دستگاه 1.5 برابر سریع‌تر از Galaxy S5 شارژ می‌شوند و تنها با 10 دقیقه شارژ شدن، می‌توانند تقریباً چهار ساعت کار کنند.

فناوری پیشرو
Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge با ضخامت به ترتیب 6.8 میلی‌متر و7.0 میلی‌متر، وزن 138 گرم و 132 گرم، به عنوان پیشرفته‌ترین فناوری سامسونگ تا به امروز، شناخته می شوند. این محصولات دارای اولین پردازنده موبایل 14 نانومتری در دنیا هستند، پردازنده‌ای با یک پلتفرم 64 بیت و سیستم حافظه‌ LPDDR4 و حافظه فلش UFS 2.0 که علاوه بر کاهش مصرف باتری، عملکرد بالایی را نیز برای این دو محصول ایجاد کرده ‌است. همچنین اولین decoder سخت افزاری 1440P/VP9 در دنیا، این امکان را به کاربران می‌دهد تا با مصرف برق کمتر، ویدئو‌ها را با بهترین کیفیت تماشا کنند.

صفحه نمایش 5.1 اینچی  Quad HD Super AMOLED تصاویری با تراکم پیکسل 577ppi ارائه می‌‌کند که در کنار روشنایی (600cd/mm)  تصاویر در فضای باز نیز به خوبی قابل‌رؤیت هستند و کاربران می‌توانند بدون افت کیفیت تصاویر را روشن و درخشان تماشا کنند.

پرداخت ایمن از طریق موبایل
Samsung Pay امکان جدید سامسونگ برای استفاده از خدمات پرداخت پول از طریق موبایل است که در شش ماهه دوم سال در آمریکا راه‌اندازی خواهد شد. این خدمات با پشتیبانی سیستم امنیتی KNOX، اسکن اثر انگشت و امضای دیجیتال پیشرفته به شکلی ایمن انجام خواهد شد. سامسونگ علاوه بر فناوری (NFC)، محصولات خود را مجهز به فناوری دیگری به نام انتقال امن مغناطیسی (Magnetic Secure Transmission) کرده است.

افزایش امنیت
Galaxy S6  و Galaxy S6 Edge مبتنی بر سامسونگ KNOX طراحی شده که یک پلتفرم محافظ اطلاعات است. این پلتفرم علاوه بر حفاظت از اطلاعات، در مقابل حمله هکرها نیز به خوبی مقاومت می‌کند. این دو محصول تازه، آمادگی دارند تا با برندهای مطرح MDM در بازار هماهنگ شوند و از خدمات آن¬ها استفاده کنند. در ضمن قابلیت (Find My Mobile) در این محصول، این امکان را به کاربران می‌دهد که در صورت لزوم به شکل کنترل از راه دور، دستگاه خود را به حالت (Reaction Lock) قرار دهند. همچنین با قابلیت پیشرفته اسکن اثر انگشت، احراز هویت از طریق دستگاه سرعت پیدا می‌کند و امنیت اطلاعات نیز بیشتر خواهد شد.

این دو محصول پیشرو با سه مدل 32،64،128 گیگابایت حافظه، از 10 آوریل در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-04 13:43

افزودن دیدگاه جدید