کد مطلب: 

17325

در کنفرانس سران مختار، اعلام شد: آمادگی ایران برای همکاری‎های مشترک و سرمایه‎گذاری در پروژه‎های ICT

در کنفرانس سران مختار، اعلام شد: آمادگی ایران برای همکاری‎های مشترک و سرمایه‎گذاری در پروژه‎های ICT

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در کنفرانس سران مختار اتحادیه جهانی مخابرات در کره جنوبی، آمادگی ایران برای همکاری مشترک و سرمایه گذاری در پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات را اعلام کرد.

 

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در سخنرانی خود در کنفرانس سران مختار اتحادیه جهانی مخابرات در کره جنوبی با اشاره به حضور فعال و موثر جمهوری اسلامی در ITU آمادگی کشورمان برای همکاری مشترک و سرمایه گذاری در بخش زیرساخت ها و خدمات مخابراتی پروژه های ارتباطاتی و فناوری اطلاعاتی را اعلام کرد.

 

وزیر ارتباطات همچنین با ارایه‎ی عملکرد یک سال گذشته در زمینه‎ی مخابرات و فناوری اطلاعات و دو برابر شدن پهنای باند داخلی، با بیان سیاست های ICT کشور، به تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه‎ی ایجاد شبکه ملی اطلاعات و تلفن همراه نسل سوم و چهارم پرداخت.

 

گفتنی است، بالغ بر 3 هزار نماینده از کشورهای مختلف جهان در این کنفرانس شرکت دارند که این رویداد بزرگ ترین رویداد در سطح وزرای ارتباطات کشورهای دنیا محسوب می شود.

 

کنفرانس سران مختار اتحادیه جهانی مخابرات هر چهار سال یک بار برگزار و سیاست های کلان اتحادیه را مورد بررسی و تدوین قرار می دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-21 16:57

افزودن دیدگاه جدید