کد مطلب: 

173215

جایزه‌ی ملی اشتهار به کیفیت سه ستاره برای مبین‌نت

در مراسم اختتامیه‌ی چهارمین دوره‌ی جایزه‌ی ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA) که نهم اسفند ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد، شرکت ارتباطات مبین‌نت موفق به دریافت «جایزه‌ی ملی اشتهار به کیفیت سه ستاره» شد.
جایزه‌ی ملی اشتهار به کیفیت سه ستاره برای مبین‌نت

به گزارش سیتنا، در متن این گواهی‌نامه آمده است: «براساس ارزیابی‌ها، شرکت ارتباطات مبین‌نت برای مدیریت کیفیت در ارایه‌ی خدمات اینترنت بر بستر فناوری وایمکس، امتیاز لازم را برای دریافت گواهی‌نامه‌ی اشتهار به کیفیت سه ستاره  کسب کرده است.»

در بخش جایزه‌ی ملی کیفیت این جشنواره، 55 شرکت حضور داشتند و هیئت داروان این شرکت‌ها را در چهار سطح برندگان تندیس زرین، تندیس برنزین، اشتهار به کیفیت و اهتمام به کیفیت مورد ارزیابی قرارداده و در نهایت تنها 20 شرکت حایز رتبه‌ی برتر شدند.

شرکت ارتباطات مبین‌نت پیش از این توانسته بود گواهی‌نامه‌ی اشتهار به کیفیت یک ستاره را کسب کند اما امسال با پیشرفتی چشم‌گیر موفق شد در سطح اشتهار به کیفیت، گواهی‌نامه‌ی سه ستاره را به دست آورد. این موفقیت ارزشمند نشان‌دهنده‌ی تلاش و کوشش مستمر و جدیت مدیریت و کارکنان شرکت ارتباطات مبین‌نت برای ارتقای سطح کیفیت ارایه‌ی خدمات به مشترکان و هم‌وطنان عزیز است.

این جایزه‌ی ارزشمند را به همه‌ی مشترکان خوب و گران‌قدر مبین‌نت تقدیم می‌کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-02 15:28

افزودن دیدگاه جدید