کد مطلب: 

173200

ارتباط میان حوزه‌های علمیه قم و نجف در فضای مجازی لازم و قابل تحقق است

تعدادی از کارشناسان و مدیران مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با حضور در شهر مقدس قم با آیت الله احمد مبلغی رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس دیدار و گفت و گو کردند.
ارتباط میان حوزه‌های علمیه قم و نجف در فضای مجازی لازم و قابل تحقق است

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس،  رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در این دیدار خواهان  ارتباط فعال تر، نهادی تر و متعامل تر میان دو مرکز شدو گفت:مرکز پژوهش های مجلس و مرکز تحقیقات اسلامی می توانند در حوزه ارتباط با حقوقدانان جهان اسلام، انتشار نشریات الکترونیکی و برگزاری نشست های تخصصی از امکانات همدیگر استفاده بهینه داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مبلغی ارتباط از طریق فضای مجازی را یک فرصت بزرگ دانست و به عنوان نمونه خاطرنشان کرد:  امروز ایجاد ارتباط میان حوزه علمیه قم و حوزه نجف در فضای مجازی لازم و قابل تحقق است و این ارتباط می تواند در جهت تامین نیازهای تقنینی صورت گیرد.

وی گفت: تجربه مرکز پژوهش های مجلس جزء تجربه های موفق فضای مجازی است و از آنجا که با نسلی از حقوقدانان و متخصصان در ارتباط است، مرکز تحقیقات اسلامی قم  هم آمادگی دارد بسیاری از نشست های فقهی و تخصصی خود را با مشارکت این مرکز در چارچوب این قابلیت به انجام رساند.

در این نشست برخی مدیران مرکز پژوهش های مجلس نیز دیدگاه ها و نظرات خود را پیرامون تعاملات دوجانبه میان دو مرکز بیان کردند.

این گروه از کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی نیز بازدید کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-01 18:43

افزودن دیدگاه جدید