کد مطلب: 

173198

تنها تندیس جایزه ملی کیفیت ICT سال 93 به آسیاتک اهدا شد

شرکت انتقال داده های آسیاتک به خاطر مدیریت کیفیت در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ در سال جاری موفق به دریافت تنها تندیس چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.
تنها تندیس جایزه ملی کیفیت ICT سال 93 به آسیاتک اهدا شد

به گزارش سیتنا، این تندیس به دنبال ارزیابی متقاضیان شرکت در فرآیند چهارمین  دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بر اساس معیارهایی چون رهبری و مدیریت ، نتایج مشتری و مصرف کنندگان، نتایج محیط زیست و جامعه، فرآیندها، منابع،کارکنان و نتایج عملکردی از سوی ارزیابان متخصص  به شرکت انتقال داده های آسیاتک اهدا شد.

شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارایه دهنده اینترنت پرسرعت کشور از سال 1390 با حضور پی در پی در ارزیابی های جایزه ملی کیفیت ICTINQA در دوره اول موفق به دریافت لوح تقدیر نامه سطح اهتمام به کیفیت و در سال 90 با تلاش های صورت گرفته در مدیریت کیفیت در ارایه اینترنت پرسرعت توانست تقدیرنامه دو ستاره اشتهار به کیفیت و در سال 92 گواهینامه 3 ستاره اشتهار به کیفیت در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت را از آن خود نمود.

در این مراسم مهندس خسروی معاون وزیرارتباطات ودبیرشورای سیاستگزاری این جایزه  با تاکید بر لزوم فرهنگ کیفی‌نگری و جلب رضایت مشتری و مصرف‌کننده در خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان محور تکنولوژی، گفت: یکی از دستاوردهای برگزاری این جایزه در سطح ملی به اشتراک گذاشتن تجربه‌های موفق سازمان‌های فعال در این حوزه است.

وی با بیان اینکه رضایت مشتریان اصلی ترین عامل موفقیت و برخورداری از کیفیت در بنگاه های اقتصادی است، افزود: برنامه‌ریزی منسجم برای برگزاری جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه و بین‌الملل و تبدیل شدن جمهوری اسلامی به عنوان قطب اجرایی این جایزه در دستور کار است تا علاوه بر ایفای نقش محوری برای ایران در این حوزه زمینه ایجاد یادگیری متقابل نیز فراهم شود.

لازم به ذکر است؛ جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جایزه ای است کشوری که براساس مدل بومی و ملی ارزیابی ایران جهت شناسایی واحدهای برتر در زمینه های ارتباطات فناوری اطلاعات ICT و انتخاب برترین آن ها برگزار می شود.

این جایزه دارای سطوح گواهینامه اهتمام کیفیت، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک تا چهار ستاره و تندیس برنزین، سیمین و زرین است که همه ساله برمبنای کیفیت محصول و براساس نتایج ارزیابی های علمی به شرکت ها، بانک ها، دانشگاه ها و سایر سازمان های عالی و مجاز دولتی و خصوصی و تعاونی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات اعطاء می گردد.

در این دوره پس از ارزیابی های علمی صورت گرفته 10 شرکت موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت یک تا 4 ستاره و 9 شرکت موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-01 18:15

افزودن دیدگاه جدید